Informacje o produkcie Craftsman 25330

Craftsman 25330 to niedrogi i wytrzymały odkurzacz do prac domowych. Jest lekki i zaprojektowany tak, aby ułatwić pracę w każdym pomieszczeniu. Ma wydajny, wielostopniowy system filtracji, dzięki czemu można wygodnie usuwać kurz i inne drobne cząsteczki z każdego rodzaju powierzchni. Jego kompaktowa budowa pozwala łatwo manewrować i schować go po zakończeniu pracy. Posiada również wytrzymały, wielokrotnego użytku wąż i różne narzędzia, które ułatwiają czyszczenie trudno dostępnych miejsc. Craftsman 25330 to świetny wybór dla osób, które szukają wydajnego i niedrogiego odkurzacza.

Ostatnia aktualizacja: Informacje o produkcie Craftsman 25330

Nowa ustawa o prawach konsumenta wprowadziła szereg obowiązków informacyjnych. Dotyczą one nie tylko samego sprzedawcy oraz zasad prowadzenia sprzedaży (regulaminu sprzedaży), ale także produktu. Okazuje się, że spora część sprzedawców mimo upływu już blisko dwóch miesięcy od dnia wejścia w życie nowej ustawy o prawach konsumenta nadal nie dostosowała opisów produktów do nowej ustawy o prawach konsumenta. W niniejszym wpisie wskażemy te obowiązki.

Moment i sposób podania informacji

Zasadą jest, że informacje powinny być podane przed zawarciem umowy. Dotyczy to zarówno sklepów stacjonarnych, jak i internetowych. Oznacza to, że informacje te powinny być podane konsumentowi najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową.

Informacje powinny być podane w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd informacji oraz w języku polskim.

Pamiętajmy także, że ciężar dowodu spełnienia obowiązków informacyjnych leży po stronie sprzedawcy, więc to szczególnie jemu powinno zależeć na takim przekazaniu informacji, które później pozwoli mu to w łatwy sposób wykazać. W przypadku sklepu internetowego warto zatem szczególnie zadbać o wyczerpujący opis produktu na stronie produktowej. Dodatkowo warto te informacje przesłać także w wiadomości mailowej, którą otrzymuje klient po złożeniu zamówienia.

Dodatkowo w przypadku sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość (np. sklep internetowy) informacje należy podać także na trwałym nośniku najpóźniej w chwili dostarczenia produktu lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Tutaj nie powinno to jednak nastręczać większych trudności sprzedawcom, gdyż większość wymaganych informacji będzie podana w wiadomości po złożeniu zamówienia albo na samym produkcie, jego opakowaniu lub dołączonej do niego ulotce.

Informacje o produkcie, które musi podać sprzedawca

Nowa ustawa o prawach konsumenta wymaga od sprzedawcy podania konsumentowi informacji, które podajemy poniżej. W sumie naliczyliśmy ich 10, aczkolwiek zakres ten może się nieznacznie różnić w zależności od konkretnego produktu. Inny zakres będzie bowiem w przypadku sprzedaży rzeczy ruchomej (np. obuwia), a inny w przypadku sprzedaży usługi, czy też treści cyfrowych. Podstawowe informacje będą jednak dotyczyć większości sprzedawanych produktów.

Wymogi informacyjne zawarte w samej ustawie o prawach konsumenta – sprzedawca musi poinformować o:

  1. głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem;
  2. łącznej cenie lub wynagrodzeniu za świadczenie wraz z podatkami, a gdy charakter przedmiotu świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie ich wysokości – sposobie, w jaki będą one obliczane, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia; w razie zawarcia umowy na czas nieoznaczony lub umowy obejmującej prenumeratę przedsiębiorca ma obowiązek podania łącznej ceny lub wynagrodzenia obejmującego wszystkie płatności za okres rozliczeniowy, a gdy umowa przewiduje stałą stawkę – także łącznych miesięcznych płatności;
  3. sposobie i terminie spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę;
  4. istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;
  5. czasie trwania umowy lub o sposobie i przesłankach wypowiedzenia umowy – jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu;
  6. minimalnym czasie trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy;
  7. funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;
  8. mających znaczenie interoperacyjnościach treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, o których przedsiębiorca wie lub powinien wiedzieć.

Wymogi informacyjne zawarte Kodeksie cywilnym, a wprowadzone przez ustawę o prawach konsumenta:

  • sprzedawca obowiązany jest przed zawarciem umowy udzielić kupującemu potrzebnych wyjaśnień o stosunkach prawnych i faktycznych dotyczących rzeczy.
  • sprzedawca jest obowiązany udzielić konsumentowi przed zawarciem umowy jasnych, zrozumiałych i niewprowadzających w błąd informacji w języku polskim, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania z rzeczy sprzedanej. W szczególności należy podać:
    • rodzaj rzeczy,
    • określenie jej producenta lub importera,
    • znak bezpieczeństwa i znak zgodności wymagane przez odrębne przepisy,
    • informacje o dopuszczeniu do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej oraz,
    • stosownie do rodzaju rzeczy, określenie jego energochłonności, a także
    • inne dane wskazane w odrębnych przepisach.
  • Jeżeli rzecz jest sprzedawana w opakowaniu jednostkowym lub w zestawie, informacje, o których mowa w pkt. 2 powyżej, powinny znajdować się na rzeczy sprzedanej lub być z nią trwale połączone. W pozostałych przypadkach sprzedawca jest obowiązany umieścić w miejscu sprzedaży informację, która może być ograniczona do rodzaju rzeczy, jej głównej cechy użytkowej oraz wskazania producenta lub importera rzeczy.

    Ważne! W przypadku jednak sklepu internetowego niezbędne będzie podanie tych informacji np. na stronie produktu, gdyż tylko w ten sposób będzie można spełnić wymóg podania tych informacji przed zawarciem umowy.

    Wszystkie te obowiązki informacyjne zostały wprowadzone nową ustawą o prawach konsumenta. Część została zawarta w samej ustawie o prawach konsumenta, a część została wprowadzona przez nią do Kodeksu cywilnego.

    Podsumowanie

    Powyżej wskazaliśmy 10 najważniejszych obowiązków informacyjnych dotyczących produktu. Są to tylko obowiązki wprowadzone nową ustawą o prawach konsumenta. Sam zakres informacji może nie budzić większych emocji, aczkolwiek szczególnie w przypadku sprzedawców internetowych może on wymagać od nich sporo pracy związanej z dostosowaniem opisów produktów.

    Nie są to oczywiście wszystkie obowiązki informacyjne dotyczące produktu, przepisy szczególne mogą w tym zakresie nakładać dodatkowe obowiązki informacyjne. Wymogi wskazane w nowej ustawie o prawach konsumenta są jednak o tyle istotne, że dotyczą one w zasadzie wszystkich sprzedawców kierujących swoja sprzedaż do konsumentów i to zarówno sprzedawców stacjonarnych, jak i internetowych.

    5. 00 avg. rating (98% score) - 4 votes

    Możesz wyświetlać produkty w Google bezpłatnie. Więcej informacji znajdziesz w Przewodniku dotyczącym bezpłatnego wyświetlania ofert oraz w naszej prezentacji.

    Omówienie

    Bezpłatne informacje pozwalają klientom zobaczyć wyniki dotyczące produktów z Twojego sklepu w różnych usługach Google, takich jak karta Zakupy, YouTube, wyszukiwarka Google (. com), Grafika Google i Obiektyw Google. Nie pobieramy opłat od stron internetowych, które są częścią indeksu wyszukiwarki Google, by uporządkować i wyświetlać odpowiednie informacje, a sprzedawcy biorący udział w programie także mogą porządkować i wyświetlać informacje o produktach w Google bez opłat.

    Dostępność

    Aby wyświetlać bezpłatne informacje, musisz wykonać te czynności:

    Wymagania

    Uwaga: nie gwarantujemy, że produkty będą się wyświetlać w Google, ponieważ na podstawie przesłanych przez Ciebie danych będziemy dopasowywać je do treści wyszukiwanych przez klientów.

    • Przestrzegaj zasad dotyczących wyświetlania produktów w bezpłatnych informacjach.
    • Przestrzegaj zasad dotyczących reklam produktowych.
    • Dodaj informacje o zasadach zwrotów do swojej witryny, aby wyświetlać informacje o zwrotach w bezpłatnych informacjach. Informacja o tym, czy produkt można zwrócić, może wpłynąć na decyzję zakupową klienta.
    • Zalecamy również dodanie zasad zwrotów w Merchant Center.
  • Skonfiguruj ustawienia dostawy lub dodaj koszty dostawy za pomocą atrybutu dostawa [shipping] w danych produktów. Dzięki temu klienci mają dostęp do ważnych informacji o dostawie produktów, którymi mogą być zainteresowani.
  • Uwaga: musisz skonfigurować ustawienia dostawy lub dodać koszty dostawy za pomocą atrybutu dostawa [shipping] w tych krajach: Australia, Austria, Belgia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Niemcy, Polska, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Wielka Brytania i Włochy.

    Polecane

    Pamiętaj o regularnym aktualizowaniu konta i przesyłaniu informacji wysokiej jakości. Dzięki temu zadbasz o zadowolenie klientów, co może wpłynąć na możliwość wyświetlania bezpłatnych informacji.

  • Możesz przestrzegać naszych wskazówek dotyczących SEO, aby poprawić widoczność swojej witryny w Google i zapewnić pozytywne wrażenia klientów.
  • W razie potrzeby połącz konto Merchant Center z platformą innej firmy.
  • W odpowiednich przypadkach połącz konto Merchant Center z dotychczasowym profilem firmy.
  • Aby móc korzystać z ocen sprzedawców, musisz włączyć Opinie konsumenckie Google lub skorzystać z usług opinii innych firm.
  • Dopasuj dane produktów w pliku danych Merchant Center do swojej witryny, aby użytkownicy w obu usługach widzieli te same informacje, takie jak ceny.
  • Przesyłanie danych produktów

    Nowe konta

    Gdy tworzysz nowe konto Merchant Center, możesz zarejestrować się w programie bezpłatnych informacji, przesyłając dane produktów.

    Dotychczasowe konta

    Jeśli masz już konto Merchant Center z przesłanymi danymi produktów, możliwe, że uczestniczysz już w programie bezpłatnych informacji. Możesz to sprawdzić, otwierając ustawienia miejsca docelowego plików danych na koncie Merchant Center:

    1. Zaloguj się na konto Merchant Center.
    2. Kliknij Produkty w głównym menu nawigacyjnym po lewej stronie.
    3. Kliknij Pliki danych, by zobaczyć ustawienia poszczególnych plików danych.
    4. Jeśli Twój plik danych jest w programie bezpłatnych informacji: w kolumnie „Miejsce docelowe” zobaczysz „Bezpłatne informacje”.
    5. Jeśli Twój plik danych nie jest w programie bezpłatnych informacji: wybierz plik danych, a następnie kliknij Ustawienia. W sekcji „Miejsca docelowe” zaznacz pole obok pozycji „Bezpłatne informacje”.

    Partnerzy

    Jeśli Twoje konto zostało utworzone przez partnera, dane produktów zostały przesłane do Merchant Center za pomocą Content API. Wszystkie zmiany, które musisz wprowadzić w danych produktów, musisz wprowadzić w portalu dla partnerów lub omówić z partnerem.

    Aby w pełni wykorzystać potencjał bezpłatnych informacji o produkcie, zalecamy przesłanie całego asortymentu w pliku danych o produktach.

    Inne sposoby wykorzystywania danych produktów w bezpłatnych informacjach

  • Dane z Twojej witryny: zawartość w Twojej witrynie, która została zindeksowana i jest związana z handlem detalicznym, może być wyświetlana w informacjach i adnotacjach o produktach bez opłat w usługach Google. Może się to zdarzyć nawet wtedy, gdy informacje nie zostały oznaczone za pomocą schema. org ani przesłane za pomocą Merchant Center. Dzięki temu mamy pewność, że osoby szukające informacji w Google zobaczą szeroką gamę produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedawców. W dowolnym momencie możesz sprawdzić, w jaki sposób wyświetlają się Twoje informacje o produkcie, i zrezygnować z tej funkcji, wdrażając ustawienia skanowania i indeksowania.
  • Dane z Merchant Center: Google może nadal wykorzystywać i wyświetlać niektóre przesłane przez Ciebie informacje z pliku danych, takie jak tytuły i zdjęcia, zgodnie z Warunkami korzystania z usługi Merchant Center, aby udoskonalać usługi Google.
  • Podaj wymagane atrybuty produktu

    Informacje o produktach, które przesyłasz za pomocą tych atrybutów, to podstawa tworzenia bezpłatnych informacji o produktach. Informacje o problemach z przesyłanymi danymi produktów znajdziesz w sekcji „Diagnostyka” na karcie „Produkty” konta Merchant Center. Więcej informacji o specyfikacji danych produktów

    Uwaga: jeśli w swojej witrynie korzystasz ze znaczników danych strukturalnych, kliknij poszczególne atrybuty w tabeli, aby znaleźć odpowiednią nazwę atrybutu schema. org. Aby rozwiązać problem, sprawdź błędy w Search Console i zadbaj o to, aby znaczniki zostały dodane prawidłowo.

    Do wyświetlania bezpłatnych informacji wymagana jest większość poniższych atrybutów:

    Tytuł [title]

    Link [link]

    Link do zdjęcia [image_link]

    Wymagany w przypadku wszystkich produktów
    Aby uniknąć odrzucenia, upewnij się, że zdjęcie jest wystarczająco duże i nie zawiera treści promocyjnych.

    Cena [price]

    Opis [description]

    Stan [condition]

    Marka [brand]

    GTIN [gtin]

    MPN [mpn]

    W pakiecie [is_bundle]

    Kolor [color]

    Podatek [tax]

    Wzór [pattern]

    Rodzaj rozmiaru [size_type]

    Tabela rozmiarów [size_system]

    Dookreśl standardowy rozmiar produktu przesyłany w atrybucie rozmiar [size]. com/merchants/answer/9340054">Link w indeksie wyszukiwarki Google [canonical_link]

    Zalecany w przypadku wszystkich produktów
    Pomóż dopasować dane produktów do zapytań użytkowników, powiązując je z prawidłowym adresem URL w indeksie wyszukiwania Google. Jeśli nie zostanie użyty, adres URL podany w atrybucie link [link] lub link mobilny [mobile_link] w pliku danych zostanie zindeksowany. com/merchants/answer/9826542">Więcej informacji o atrybutach linków i raportowaniu skuteczności w przypadku bezpłatnych informacji

    AtrybutDodatkowe informacje

    Identyfikator [id]

    Wymagany w przypadku wszystkich produktówWymagany w przypadku wszystkich produktów
    Jeśli dodasz konkretne ceny dla atrybutu cena, każda obniżka cen na podstawie aktywnej średniej historycznej cen Twoich produktów może pojawić się w informacjach o produkcie. com/merchants/answer/6324371">Więcej informacji o sprawdzonych metodach korzystania z atrybutu cena w pliku danych o produktach
    Dostępność [availability]Wymagany w przypadku każdego używanego i odnowionego produktuWymagany w przypadku każdego produktu mającego jasno określoną markę lub producentaWymagany dla wszystkich nowych produktów z numerem GTIN przypisanym przez producenta
    Dopasuj informacje o produktach do najtrafniejszych zapytań. com/merchants/answer/160161">Więcej informacji o unikalnych identyfikatorach produktów
    Wymagany dla wszystkich produktów bez numeru GTIN

    Opakowanie zbiorcze [multipack]

    Wymagany, jeśli produkt jest w opakowaniu zbiorczym
    Poinformuj kupujących, że produkt składa się z wielu identycznych elementów (np. „10 par białych bawełnianych skarpet”).
    Wymagany, jeśli produkt jest sprzedawany w pakiecieWymagany w przypadku produktów z kategorii Ubrania i akcesoria
    Użyj tego atrybutu, aby przesłać podstawowy kolor produktu. Jeśli produkt występuje w wersjach, które różnią się od siebie kolorem, użyj atrybutu identyfikator grupy produktów [item_group_id], aby przesłać każdy kolor jako osobną wersję. com/merchants/answer/6324492">Rozmiar [size]

    Określ standardowy rozmiar produktu. Jeśli produkt występuje w wersjach, które różnią się od siebie rozmiarem, użyj atrybutu identyfikator grupy produktów [item_group_id], aby przesłać każdy rozmiar jako osobną wersję. com/merchants/answer/6324463">Grupa wiekowa [age_group]

    Określ grupę demograficzną, do której kierujesz dany produkt. Ten atrybut jest używany z atrybutem płeć [gender], aby użytkownicy widzieli poprawne informacje dotyczące rozmiaru (podaj na przykład wartość „damski” w przypadku dorosłej kobiety oraz „dziewczęcy” w przypadku dziewczynki). com/merchants/answer/6324479">Płeć [gender]

    Określ, do której płci kierowany jest produkt. Jeśli produkt nie jest przeznaczony dla konkretnej płci, podaj w atrybucie wartość „uniseks”. Tego atrybutu używamy razem z atrybutami rozmiar [size] i grupa wiekowa [age_group], aby ujednolicić rozmiary oraz kategorie wyświetlane użytkownikom. Na przykład koszulka z atrybutem płeć o wartości „męski” oraz atrybutem „grupa wiekowa” o wartości „dzieci” znajdzie się w kategorii „koszulki dla chłopców”. com/merchants/answer/6324507">Identyfikator grupy produktów [item_group_id]

    Wymagany dla wersji produktu
    Użyj tego atrybutu, aby grupować wersje produktu w swoich danych. com/merchants/answer/6324484">Dostawa [shipping]

    Wymagany, gdy trzeba zastąpić wprowadzone na koncie Merchant Center ustawienia dostawy
    Więcej informacji o ustawieniach dostawy oraz ich konfigurowaniu.
    Wymagany, gdy trzeba zastąpić wprowadzone na koncie Merchant Center ustawienia podatkówZalecane tylko w przypadku produktów z kategorii Ubrania i akcesoria
    Użyj tego atrybutu, aby opisać wzór lub motyw graficzny na produkcie. Jeśli sprzedajesz produkt w kilku wersjach z różnymi wzorami, użyj atrybutu identyfikator grupy produktów, aby przesłać każdy wzór jako osobną wersję. com/merchants/answer/6324410">Materiał [material]

    Zalecany tylko w przypadku produktów z kategorii Ubrania i akcesoria
    Określ główne materiały, z których wykonany jest produkt. Klienci często szukają produktów według konkretnego materiału (np. „kurtki skórzane”). com/merchants/answer/6324370">Link do dodatkowego zdjęcia [additional_image_link]

    Zalecany
    Oprócz wymaganego atrybutu link do zdjęcia [image_link] prześlij też maksymalnie 10 dodatkowych zdjęć dla każdego produktu, aby umożliwić kupującym obejrzenie go z każdej strony.

    Raportowanie

    Dowiedz się, jak śledzić wyniki bezpłatnych informacji w Merchant Center i Search Console.

    Powiązane artykuły

  • Gdzie Google wyświetla bezpłatne informacje
  • Konfigurowanie plików danych
  • Konfiguracja bezpłatnych informacji o produktach
  • Znaczniki danych strukturalnych w Merchant Center
  • Kampanie i reklamy produktowe – informacje
  • Informacje o programie podsumowania statystyk wrażeń klientów z zakupów Google
  • Czy to było pomocne?

    Jak możemy ją poprawić?

    Według Art. 7. 1 ustawy o języku polskim języka polskiego używa się w obrocie prawnym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej pomiędzy podmiotami polskimi oraz gdy jedną ze stron jest podmiot polski. Dotyczy to w szczególności nazewnictwa towarów i usług, ofert, reklamy, instrukcji obsługi, informacji o właściwościach towarów i usług, warunków gwarancji, faktur, rachunków i pokwitowań.

    2. Podmiotem polskim w rozumieniu ustawy jest:
    1) osoba fizyczna mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
    2) osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
    - prowadząca działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

    3. Posługiwanie się w obrocie prawnym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wyłącznie obcojęzycznymi określeniami, z wyjątkiem nazw własnych, jest zakazane.

    4. Obcojęzyczne opisy towarów i usług oraz obcojęzyczne oferty i reklamy wprowadzane do obrotu prawnego, o którym mowa w ust. 1, muszą jednocześnie mieć polską wersję językową.

    Przy wykładni pojęcia z ust. 2 cyt. ustawy - „działalności” należy zastosować interpretację zawężającą i uznać za podmiot polski te zagraniczne osoby prawne i jednostki organizacyjne nie mające osobowości prawnej, które w sposób stały utrzymują na terytorium Polski, utworzone zgodnie z polskim prawem, wyodrębnione struktury organizacyjne. Dotyczyć to będzie przede wszystkim zagranicznych osób prawnych i jednostek organizacyjnych, które utworzyły w Polsce oddział lub przedstawicielstwo zgodnie z polskim prawem działalności gospodarczej. Nastepnie wskazać należy, iż jeśli przedsiębiorca zbywa na terytorium Polski towar to winien on dostosować go do polskich realiów.

    Z kolei art. 7 a stanowi:

    1. Obowiązek używania języka polskiego w zakresie, o którym mowa w art. 7, dotyczy w szczególności nazewnictwa towarów i usług, ofert, warunków gwarancji, faktur, rachunków i pokwitowań, jak również ostrzeżeń i informacji dla konsumentów wymaganych na podstawie innych przepisów, instrukcji obsługi oraz informacji o właściwościach towarów i usług, z zastrzeżeniem ust. 3. Obowiązek używania języka polskiego w informacjach o właściwościach towarów i usług dotyczy też reklam. Obcojęzyczne opisy towarów i usług oraz obcojęzyczne oferty, ostrzeżenia i informacje dla konsumentów wymagane na podstawie innych przepisów w zakresie, o którym mowa w art. 7, muszą być jednocześnie sporządzone w polskiej wersji językowej, z zastrzeżeniem ust. Nie wymagają opisu w języku polskim ostrzeżenia i informacje dla konsumentów wymagane na podstawie innych przepisów, instrukcje obsługi oraz informacje o właściwościach towarów, jeżeli są wyrażone w powszechnie zrozumiałej formie graficznej; jeżeli formie graficznej towarzyszy opis, to opis ten powinien być sporządzony w języku polskim

    Z owyższego wynika, że powinien to zrobić producent, jako że obrót winien odbywać się na zasadach polskiego prawa. Oczywiście umowa co do opisu między producentem a importerem może stanowić inaczej.

    Informacje o produkcie Craftsman 25330

    Bezpośredni link do pobrania Informacje o produkcie Craftsman 25330

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Informacje o produkcie Craftsman 25330