Podręcznik integracji C Aire S1300hd jest narzędziem przeznaczonym dla użytkowników systemu C Aire S1300hd. Zawiera on wszystkie informacje niezbędne do instalacji i konfiguracji systemu, a także informacje o dostępnych funkcjach i opcjach. Podręcznik zawiera szczegółowe instrukcje dotyczące instalacji i konfiguracji, a także przegląd najważniejszych funkcji systemu, w tym automatycznego monitorowania, automatycznego przetwarzania danych i automatycznego wyzwalania sterowania. Ponadto podręcznik zawiera wskazówki dotyczące korzystania z systemu, w tym informacje na temat zarządzania ustawieniami systemu oraz wskazówki dotyczące tworzenia raportów. Podręcznik integracji C Aire S1300hd pozwala użytkownikom na optymalne wykorzystanie systemu i skorzystanie z jego wszystkich funkcji.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik integracji C Aire S1300hd
Wspólna integracja obszar lub wspólny integracyjny obszar, bardziej dawniej znany jako obszar gnosic lub w gnosia obszaru, a nawet na obszarze interpretacji, jest to obszar mózgu o doniosłym znaczeniu dla asocjacyjnej (zintegrowany) funkcje interpretacyjne. Informacje, które pozwalają wiedzy (gnozja) i rozpoznawania, a zatem jest częścią kory asocjacyjnej zwanej również obszarami asocjacyjnymi.
Anatomia
Obszar gnozowy znajduje się w kącie utworzonym przez płat ciemieniowy i płat potyliczny na poziomie zakrętu kątowego. Odpowiada obszarom 5, 7, 39 i 40 Brodmanna. U 90% dorosłych ludzi występuje tylko w lewej półkuli mózgowej. Graniczy z trzema asocjacyjnymi obszarami, z których otrzymują informacje: wizualną, słuchową i somestetyczną. Ale otrzymuje również potencjały czynnościowe z pierwotnych obszarów smakowych i węchowych, wzgórza i pnia mózgu. Chociaż po urodzeniu osobnik ma dwa zakręty kątowe, po jednym na półkulę mózgową, jest prawdopodobne, że jeden jest szybko hamowany na korzyść drugiego.
Funkcjonować
Dawny przymiotnik gnostic dryft gnosis z greckiego gnosis oznaczający wiedzę. Rzeczywiście, wspólnym obszarem integracji jest miejsce, w którym informacje sensoryczne przechwycone przez zmysły (wzrok, słuch, węch, dotyk, smak) i pewne informacje estetyczne przechwycone przez głębokie czujniki organizmu (odczucia nacisku, pozycji, ciepła, bólu) pochodzą ze wszystkich obszarów ciała (skóry, ścięgien, stawów, trzewi itp. ) są rozpoznawane, rozpoznawane i „zintegrowane” po leczeniu w pierwotnych obszarach korowych (wzrokowy obszar kory mózgowej, słuchowy obszar kory itp. ). W obliczu złożonych informacji, wspólny obszar integracji „kojarzy” różne wrażliwe informacje z wiedzą podmiotu (nabytą, pamięcią), aby następnie przełożyć je na informacje przeznaczone dla obszarów motorycznych, które będą generować działanie. Wspólny obszar integracji jest rodzajem magazynu, w którym spotykają się złożone wspomnienia i percepcja sensoryczna i w którym powstaje myśl skierowana do kory przedczołowej, która będzie kojarzyć się z nią emocjonalną informacją, która jest nadal niezbędna przed wykonaniem czynności. Fizjolodzy opisują wspólny obszar integracji jako „stację centralną, która odbiera napływ kilku obszarów mózgu, w tym obszarów asocjacyjnych, i przekazuje je kilku innym”. Inny przykład ilustruje jego jednoczącą i integrującą rolę, która łączy zebrane informacje, analizuje je i przekazuje do obszarów mózgu zdolnych do wytworzenia odpowiedniej odpowiedzi: „Jeśli wykryjemy zapach spalenizny i zobaczymy płomienie, które zaczynają unosić się nad rondlem, rozumieć, że pożar się zaczyna i trzeba go szybko ugasić ” dzięki integracji przeprowadzonej na tym terenie. Podczas gdy AC Guyton proponuje: „Jeśli obiekt jest w dżungli i słyszy hałas w zaroślach, widzi poruszające się listowie i wyczuwa zapach zwierzęcia, może nie być w stanie. Zinterpretować dokładnie tego, co się z nim dzieje, na podstawie każdego z doznania, których doświadcza; jednakże wszystkie dostrzegane wrażenia pozwalają mu łatwo docenić istnienie niebezpieczeństwa. To właśnie na poziomie wspólnego obszaru integracji wszystkie myśli pochodzące z różnych wrażliwych obszarów są grupowane i porównywane ze sobą, aby wyciągnąć głębsze wnioski niż te, które można uzyskać z jednego jedynego skojarzenia. obszary ”. Zniszczenie dominującego zakrętu kątowego (najczęściej lewego) u osoby dorosłej występuje najczęściej w wyniku udaru lub guza mózgu. Powoduje u dorosłych prawie całkowitą utratę zdolności integrowania informacji, pozostawiając ofiarę pozbawioną inteligencji i niezdolną do wykonywania zwykłych funkcji. U noworodka zniszczenie wspólnego obszaru integracji nie prowadzi do poważnych konsekwencji, ponieważ przeciwny zakręt może nadal pełnić te same funkcje.Bibliografia v · m Układ nerwowy Hierarchia funkcjonalna: klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych. Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań. Nie zgadzam się Przedmiot nie jest aktualnie prowadzony! Kod Erasmus: 14. 1 Kod ISCED: 0312 Punkty ECTS:brak danych Język:polski 1. Integracja, istota, aspekty i koncepcje integracyjne. 2. Zakres przedmiotowy integracji europejskiej. 3. Uwarunkowania integracji europejskiej. 4. Instytucjonalizacja idei integracji zachodnioeuropejskiej (EWWiS, EWG, EUROATOM). 5. Od Wspólnot Europejskich do Unii Europejskiej. 6. Status prawny Unii Europejskiej i Wspólnot Europejskich. 7. Struktura Unii Europejskiej. 8. Terytorialny wymiar integracji europejskiej. 9. Kryteria członkostwa w UE. Procedury osiągania członkostwa w UE. 10. Etapy rozszerzania integracji europejskiej. Perspektywy. 11. Instytucje UE. Typologia instytucji. Charakter prawny, skład, struktura i kompetencje. 12. Partie polityczne i grupy interesu na poziomie wspólnotowym. 13. Budżet UE. 14. Unia gospodarcza i walutowa. 15. Polityka zagraniczna i bezpieczeństwo. 16. Wymiar sprawiedliwości i sprawy wewnętrzne w UE. 17. Polityka regionalna i rolna. Fundusze i programy wspólnotowe. 18. Obywatel UE. 19. Polska w UE. fakultatywne J. Barcz (red. ), Prawo UE. Zagadnienia systemowe, Warszawa 2003- E. Haliżak, S. Parzymies (red. ), Unia Europejska. Nowy typ wspólnoty międzynarodowej, Warszawa 2002- E. Wiaderny-Bidzińska, Polityczna integracja Europy Zachodniej, Toruń-Warszawa 1999 - C. Mik, Europejskie prawo wspólnotowe. Zagadnienia teorii i praktyki, Warszawa 2000- K. A. Wojtaszczyk, P. Wawrzyk, Integracja europejska. Wybrane problemy prawne, Warszawa 1999- Z. Wysokińska, J. Witkowska, Integracja europejska. Rozwój rynków, Warszawa-Łódź 2002- Prawo Unii Europejskiej. Prawo materialne i polityki, pod red. J. Barcza, Warszawa 2003- E. Kawecka-Wyrzykowska, E. Synowiec (red. Przygotowania Polski do członkostwa, Warszawa 2001- M. Nadolski, Z dziejów integracji europejskiej, Warszawa 2004- K. Gawlikowska-Hueckel, A. Zielińska-Głebocka, Integracja europejska: od jednolitego rynku do unii walutowej, Warszawa 2004- K. Łastawski, Od idei do integracji europejskiej, Warszawa 2003- W. Wedenfeld, W. Wessels, Europa od A do Z. Podręcznik integracji europejskiej, Gliwice 2002- K. Wojtaszczyk, System instytucjonalny Unii Europejskiej, Warszawa 2005Konsekwencje medyczne
Centralny Peryferyjny Trójjedyny mózg Mózg prymitywny ( mózg gadzi)Mózg limbiczny ( mózg paleo-ssaka)Neocortex brain ( mózg neo-ssaka)Lista urządzeń anatomicznych i układów człowieka Drogi Użytkowniku,
Rodzaj przedmiotu
Literatura
Więcej informacji