Podręcznik interfejsu użytkownika Aeg Dvk6981hr jest przeznaczony dla użytkowników, którzy chcą w pełni wykorzystać wszystkie funkcje i opcje tego modelu. Podręcznik zawiera zarówno wyczerpujące informacje dotyczące urządzenia, jak i instrukcje dotyczące obsługi i konserwacji. Zawiera również wskazówki dotyczące konfiguracji i dostosowania urządzenia do konkretnych potrzeb użytkownika. Dodatkowo podręcznik zawiera również informacje na temat bezpieczeństwa, które powinny być przestrzegane podczas użytkowania urządzenia. Podręcznik interfejsu użytkownika Aeg Dvk6981hr jest przeznaczony dla tych, którzy zamierzają w pełni wykorzystać wszystkie funkcje i opcje tego modelu.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik interfejsu użytkownika Aeg Dvk6981hr
Skutecznie oczyszcza powietrze. Pozostaje praktycznie bezgłośna.
Okap SilenceTech 9000 oczyszcza kuchnię z niepożądanych oparów kuchennych, pozostając przy tym praktycznie bezgłośnym. Praktycznie bezgłośna praca tego okapu kuchennego pomaga stworzyć idealną atmosferę w Twoim domu.
Silencetech. Skutecznie oczyszcza powietrze.
Silencetech jest innowacyjną technologią premium do oczyszczania powietrza w kuchni. Pomagamy w uzyskaniu kuchni wolnej od oparów kuchennych, zapewniając praktycznie bezgłośną pracę, dzięki czemu można uzyskać przyjemną atmosferę w kuchni.
Czyste powietrze – cicho i bez wysiłku.
Elegancko zaprojektowany okap AEG cicho usuwa nieprzyjemne zapachy z kuchni dzięki supercichej funkcji „Breeze”. Pozwala to bez wysiłku i hałasu cieszyć się lepszym powietrzem w kuchni.
Hob2Hood. Automatycznie sterowany okap.
Hob2Hood automatycznie steruje poziomem mocy i oświetleniem okapu kuchennego, podczas gdy Ty koncentrujesz się na kluczowych momentach przygotowywania właściwego dania.
Mocny silnik. Czystsze powietrze w kuchni.
Niezależnie od tego, czy na płycie grzejnej będzie smażył się stek, czy ryba, mocny silnik naszego okapu zadba o czystość powietrza w kuchni. Gotuj z pełną swobodą, wiedząc, że Twoja kuchnia zawsze będzie przyjemnym miejscem.
Gotowanie na wyższym poziomie dzięki oświetleniu LED.
Nasze diody LED zużywają znacznie mniej energii niż inne rodzaje oświetlenia, a ich żywotność jest przy tym dłuższa. Ponadto zapewniają precyzyjne oświetlenie ułatwiające gotowanie.
Funkcje
- Rodzaj instalacji: kominowy, szerokość: 90 cm
- Liczba stopni regulacji mocy: 3 + 2 intensywny, funkcja Breeze, SilenceTech
- Maks. wydajność (tryb intensywny): 750 m³/h
- Wydajność pracy (max. /min. ): 500 / 270 m³/h
- Odprowadzanie obwodowe zmniejsza zużycie energii i poziom hałasu
- Możliwa praca w trybie wyciągu lub pochłaniacza, dołączony filtr węglowy
- Wskaźnik nasycenia filtra tłuszczowego
- Wskaźnik nasycenia filtra węglowego
- Typ i liczba lamp okapu: przydymiony pasek LED, 1
- Typ i numer filtru tłuszczowego: siatka aluminiowa, 2
Instalacja
Zużycie energii
Dane techniczne
Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.
Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.
- Artykuł
- Czas czytania: 10 min
Użyj składników i złożonych w bibliotece interfejsu użytkownika Azure Communication Services, aby tworzyć środowiska rozmów i czatów w aplikacjach.
W złożonych funkcjach rozmów i czatów jest wbudowana bezpośrednio i uwidoczniona podczas integracji złożonej z aplikacją. W składniku interfejsu użytkownika funkcje rozmów i czatów są udostępniane za pomocą kombinacji funkcji interfejsu użytkownika i podstawowych bibliotek stanowych. Aby w pełni wykorzystać te możliwości, zalecamy używanie składników interfejsu użytkownika z bibliotekami klienta wywołania stanowego i czatu.
Uzyskaj więcej dokumentacji koncepcyjnej, przewodników Szybki start i przykładów w podręczniku biblioteki interfejsu użytkownika.
Wywołanie przypadków użycia
Warstwowy | Przypadki zastosowań | Typy wywołań | Dołączanie do spotkania usługi Microsoft Teams | Dołączanie wywołania Azure Communication Services przy użyciu identyfikatora grupy | Dołącz do pokoju Azure Communication Services | Uruchamianie wywołania wychodzącego do innego użytkownika Azure Communication Services | Rozpoczynanie połączenia wychodzącego na numer telefonu | Współdziałanie usługi Teams | Dołącz do lobby połączeń | Wyświetlanie transkrypcji i transparentu alertu rejestrowania | Kontrolki wywołań | Wycisz i usuń wyciszenie połączenia | Włączanie i wyłączanie wideo podczas połączenia | Włączanie udostępniania ekranu | Kończ wywołanie | Galeria uczestników | Pokaż uczestników zdalnych w siatce | Udostępnianie podglądu wideo przez wywołanie użytkownika lokalnego | Udostępnianie domyślnych awatarów, gdy wideo jest wyłączone | Pokaż zawartość ekranu udostępnionego w galerii uczestników | Konfiguracja wywołania | Zarządzanie urządzeniem mikrofonu | Zarządzanie urządzeniem aparatu | Zarządzanie urządzeniem mówiącym | Udostępnianie lokalnej wersji zapoznawczej użytkownikowi w celu sprawdzenia wideo | Uczestnicy | Pokaż skład uczestnika |
---|
Przypadki użycia czatu
Obsługiwane tożsamości
Aby zainicjować złożony i uwierzytelnić się w usłudze, użytkownik musi mieć tożsamość Azure Communication Services. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Uwierzytelnianie do Azure Communication Services i Szybki start: tworzenie tokenów dostępu i zarządzanie nimi.
Współdziałanie usługi Teams
W przypadku scenariuszy współdziałania usługi Teams możesz użyć złożonych bibliotek interfejsu użytkownika, aby dodać użytkownika do spotkania usługi Teams za pośrednictwem usług Communication Services. Aby włączyć współdziałanie usługi Teams, użyj domyślnych funkcji w wywołaniu złożonym lub złożonym czacie albo użyj składników interfejsu użytkownika, aby utworzyć środowisko niestandardowe.
Podczas dodawania połączeń i czatu do aplikacji ważne jest, aby pamiętać, że klient czatu nie może zostać zainicjowany, dopóki uczestnik nie zostanie przyjęty do połączenia. Po przyznaniu uczestnika klient czatu może zostać zainicjowany w celu dołączenia do wątku czatu spotkania. Wzorzec przedstawiono na poniższej ilustracji:
Jeśli używasz składników interfejsu użytkownika do dostarczania środowisk współdziałania usługi Teams, zacznij od użycia przykładów biblioteki interfejsu użytkownika, aby utworzyć kluczowe elementy środowiska:
- Przykład lobby. Przykładowe lobby, w którym uczestnik może czekać na zaproszenie.
- Baner zgodności. Przykładowy baner pokazujący użytkownika, jeśli połączenie jest rejestrowane. io/communication-ui-library/? path=/story/examples-themes--teams" data-linktype="external">Motyw aplikacji Teams. Przykładowy motyw, który sprawia, że elementy biblioteki interfejsu użytkownika wyglądają jak microsoft Teams.
Dostosowywanie
Użyj wzorców biblioteki interfejsu użytkownika, aby zmodyfikować składniki w celu dopasowania wyglądu i działania aplikacji. Dostosowywanie to kluczowa różnica między składnikami złożonymi i składnikami interfejsu użytkownika w usługach komunikacyjnych. Złożone mają mniej opcji dostosowywania dla prostszego środowiska integracji.
W poniższej tabeli przedstawiono porównanie składników złożonych i składników interfejsu użytkownika w przypadku przypadków użycia dostosowywania:
Wgląd w informacje
Architektura zarządzania stanem biblioteki interfejsu użytkownika jest oddzielona, dzięki czemu można uzyskać bezpośredni dostęp do stanowych połączeń i klientów czatów. Możesz podłączyć się do klienta stanowego, aby odczytać stan, obsługiwać zdarzenia i przesłonić zachowanie w celu przekazania do składników interfejsu użytkownika.
W poniższej tabeli przedstawiono porównanie składników złożonych i składników interfejsu użytkownika w przypadku przypadków użycia możliwości obserwacji:
Zalecana architektura
Inicjowanie składników złożonych i podstawowych przy użyciu tokenu dostępu Azure Communication Services. Ważne jest, aby uzyskać tokeny dostępu z usług komunikacyjnych za pośrednictwem zaufanej usługi, którą zarządzasz. com/pl-pl/azure/communication-services/quickstarts/access-tokens" data-linktype="relative-path">Szybki start: tworzenie tokenów dostępu i zarządzanie nimi oraz samouczek dotyczący zaufanej usługi.
Biblioteki klienta rozmów i czatów muszą mieć kontekst połączenia lub czatu, do którego dołączają. Podobnie jak tokeny dostępu użytkowników, rozpowszechniaj kontekst dla klientów przy użyciu własnej zaufanej usługi.
Poniższa tabela zawiera podsumowanie funkcji inicjowania i zarządzania zasobami, które są wymagane do dodania kontekstu do biblioteki klienta:
Obsługa platform
* Obsługiwana jest bieżąca wersja programu Chrome i dwie poprzednie wersje.
** Obsługiwane są wersje przeglądarki Safari w wersji 13. 1 lub nowszej. Wychodzące wideo dla systemu macOS w przeglądarce Safari nie jest jeszcze obsługiwane, ale jest obsługiwane w systemie iOS. Udostępnianie ekranu wychodzącego jest obsługiwane tylko w systemie iOS dla komputerów stacjonarnych.
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu według projektu są zasadą produktów firmy Microsoft. Biblioteka interfejsu użytkownika jest zgodna z tą zasadą, a wszystkie składniki interfejsu użytkownika są w pełni dostępne.
Lokalizacja
Lokalizacja jest kluczem do tworzenia produktów dla użytkowników na całym świecie i osób mówiących w różnych językach. Biblioteka interfejsu użytkownika zapewnia domyślną obsługę niektórych języków i możliwości, w tym języków od prawej do lewej. Możesz udostępnić własne pliki lokalizacji do użycia z biblioteką interfejsu użytkownika.
Użyj biblioteki CallComposite
i ChatComposite
w bibliotece interfejsu użytkownika Azure Communication Services, aby utworzyć środowiska wywołań w aplikacjach dla systemów iOS i Android. Korzystając z kilku wierszy kodu, można łatwo zintegrować całe połączenie i środowisko czatu w aplikacji. Złożone w usługach komunikacyjnych zarządzają całym cyklem życia rozmowy i czatu, od konfiguracji do momentu zakończenia rozmowy i czatu.
Wywoływanie przypadków użycia
Możesz użyć wywołania złożonego w usługach komunikacyjnych, aby utworzyć następujące przypadki użycia:
Współdziałanie usługi Teams
W przypadku scenariuszy
Na poniższej ilustracji przedstawiono przykład środowiska użytkownika przed dodaniu obiektu wywołującego do spotkania usługi Teams:
Wyświetlanie udostępnionej zawartości
Za pośrednictwem biblioteki interfejsu użytkownika dla platform natywnych dla urządzeń przenośnych uczestnicy połączeń mogą wyświetlać udostępnioną zawartość, gdy inni uczestnicy udostępniają ekrany podczas połączenia z usługą Teams. Uczestnik zdalny może używać gestów rozciągnięcia i szczypania w celu powiększenia lub powiększenia udostępnionej zawartości w wywołaniu.
Tworzenie motywów
Możesz użyć złożonego wywołania biblioteki interfejsu użytkownika dla systemów iOS i Android, aby utworzyć niestandardowy motyw środowiska wywołującego. Aby utworzyć środowisko platformy, przekaż zestaw kolorów motywów, jak pokazano w poniższej tabeli. com/pl-pl/azure/communication-services/how-tos/ui-library-sdk/theming" data-linktype="relative-path">Jak utworzyć motyw.
Rozmiar ekranu
Można dostosować Azure Communication Services wywołać złożony, aby dostosować rozmiar ekranu z 5 cali do rozmiaru tabletu. Użyj trybu podziału i trybu tabletu w zestawie wywołań, aby uzyskać dynamiczny układ listy uczestników, zapewnić przejrzystość widoku i skupić się na konwersacji.
Lokalizacja
Lokalizacja jest kluczem do tworzenia produktów dla użytkowników na całym świecie i osób, które mówią w różnych językach. Biblioteka interfejsu użytkownika obsługuje 12 języków: angielski, hiszpański, francuski, niemiecki, włoski, japoński, koreański, holenderski, portugalski, rosyjski, turecki i chiński. Obsługuje również języki od prawej do lewej. com/pl-pl/azure/communication-services/how-tos/ui-library-sdk/localization" data-linktype="relative-path">Jak dodać lokalizację do aplikacji.
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu to kluczowy element bibliotek wywołań. Możesz użyć czytnika zawartości ekranu, aby wprowadzić ważne ogłoszenia dotyczące stanu połączenia i zapewnić, że użytkownicy niedowidzący mogą skutecznie uczestniczyć podczas korzystania z aplikacji.
Wyświetlanie iniekcji danych
Użyj biblioteki interfejsu użytkownika dla platform natywnych dla urządzeń przenośnych, aby umożliwić uczestnikom lokalnym i zdalnym dostosowanie sposobu wyświetlania ich jako użytkowników w wywołaniu. Lokalny uczestnik może wybrać lokalny awatar, niestandardową nazwę wyświetlaną, tytuł nawigacji i podtytuł na ekranie Instalatora po rozpoczęciu połączenia. Użytkownik zdalny może utworzyć dostosowany awatar podczas dołączania do spotkania. com/pl-pl/azure/communication-services/how-tos/ui-library-sdk/data-model" data-linktype="relative-path">Jak dostosować widok przed spotkaniem.
Ważne
Ta funkcja Azure Communication Services jest obecnie dostępna w wersji zapoznawczej.
Interfejsy API i zestawy SDK w wersji zapoznawczej są udostępniane bez umowy dotyczącej poziomu usług. Zalecamy, aby nie używać ich w przypadku obciążeń produkcyjnych. Niektóre funkcje mogą nie być obsługiwane lub mogą mieć ograniczone możliwości.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z dodatkowymi warunkami użytkowania dla wersji zapoznawczych platformy Microsoft Azure.
Elastyczność
Element ChatComposite
został zaprojektowany tak, aby pasował do różnych układów i widoków w aplikacji. Możesz na przykład umieścić czat w widoku nawigacji, widoku modalnym lub innym widoku. Dzięki ChatComposite
temu użytkownik będzie miał bezproblemowe środowisko pracy.
Aby zainicjować złożony i uwierzytelnić się w usłudze, użytkownik musi mieć tożsamość Azure Communication Services. com/pl-pl/azure/communication-services/concepts/authentication" data-linktype="relative-path">Uwierzytelnianie w Azure Communication Services i
Inicjowanie złożonego przy użyciu tokenu dostępu Azure Communication Services. Ważne jest, aby uzyskać tokeny dostępu z Azure Communication Services za pośrednictwem zaufanej usługi, którą zarządzasz.
Biblioteki klienta rozmów i czatów muszą mieć kontekst połączenia, do którego dołączają. Podobnie jak tokeny dostępu użytkowników, rozpowszechniaj kontekst do klientów przy użyciu własnej zaufanej usługi. Poniższa tabela zawiera podsumowanie funkcji inicjowania i zarządzania zasobami, które są wymagane do dodania kontekstu do biblioteki klienta:
Przewodnik rozwiązywania problemów
W przypadku rozwiązywania problemów dotyczących połączeń głosowych lub wideo może zostać wyświetlony monit o podanie identyfikatora CallID; ten identyfikator służy do identyfikowania wywołań usług komunikacyjnych.
Ten identyfikator CallID można pobrać za pośrednictwem paska akcji w dolnej części ekranu wywołania; Zobaczysz przycisk wielokropka; gdy użytkownik wykona akcję naciśnięcia, wybierz opcję "Udostępnij informacje diagnostyczne"; użytkownik będzie miał możliwość udostępniania informacji diagnostycznych, które będą wymagane do śledzenia wszelkich problemów przez zespół pomocy technicznej.
Aby uzyskać dostęp programowy do identyfikatora CallID, zobacz "Jak programowo uzyskać informacje debugowania".
Więcej informacji na temat wytycznych dotyczących rozwiązywania problemów można znaleźć na stronie "Rozwiązywanie problemów w Azure Communication Services".