Podręcznik interfejsu użytkownika Aeg Dvk6981hr

Podręcznik interfejsu użytkownika Aeg Dvk6981hr jest przeznaczony dla użytkowników, którzy chcą w pełni wykorzystać wszystkie funkcje i opcje tego modelu. Podręcznik zawiera zarówno wyczerpujące informacje dotyczące urządzenia, jak i instrukcje dotyczące obsługi i konserwacji. Zawiera również wskazówki dotyczące konfiguracji i dostosowania urządzenia do konkretnych potrzeb użytkownika. Dodatkowo podręcznik zawiera również informacje na temat bezpieczeństwa, które powinny być przestrzegane podczas użytkowania urządzenia. Podręcznik interfejsu użytkownika Aeg Dvk6981hr jest przeznaczony dla tych, którzy zamierzają w pełni wykorzystać wszystkie funkcje i opcje tego modelu.

Ostatnia aktualizacja: Podręcznik interfejsu użytkownika Aeg Dvk6981hr

Skutecznie oczyszcza powietrze. Pozostaje praktycznie bezgłośna.

Okap SilenceTech 9000 oczyszcza kuchnię z niepożądanych oparów kuchennych, pozostając przy tym praktycznie bezgłośnym. Praktycznie bezgłośna praca tego okapu kuchennego pomaga stworzyć idealną atmosferę w Twoim domu.

Silencetech. Skutecznie oczyszcza powietrze.

Silencetech jest innowacyjną technologią premium do oczyszczania powietrza w kuchni. Pomagamy w uzyskaniu kuchni wolnej od oparów kuchennych, zapewniając praktycznie bezgłośną pracę, dzięki czemu można uzyskać przyjemną atmosferę w kuchni.

Czyste powietrze – cicho i bez wysiłku.

Elegancko zaprojektowany okap AEG cicho usuwa nieprzyjemne zapachy z kuchni dzięki supercichej funkcji „Breeze”. Pozwala to bez wysiłku i hałasu cieszyć się lepszym powietrzem w kuchni.

Hob2Hood. Automatycznie sterowany okap.

Hob2Hood automatycznie steruje poziomem mocy i oświetleniem okapu kuchennego, podczas gdy Ty koncentrujesz się na kluczowych momentach przygotowywania właściwego dania.

Mocny silnik. Czystsze powietrze w kuchni.

Niezależnie od tego, czy na płycie grzejnej będzie smażył się stek, czy ryba, mocny silnik naszego okapu zadba o czystość powietrza w kuchni. Gotuj z pełną swobodą, wiedząc, że Twoja kuchnia zawsze będzie przyjemnym miejscem.

Gotowanie na wyższym poziomie dzięki oświetleniu LED.

Nasze diody LED zużywają znacznie mniej energii niż inne rodzaje oświetlenia, a ich żywotność jest przy tym dłuższa. Ponadto zapewniają precyzyjne oświetlenie ułatwiające gotowanie.

Funkcje
  • Rodzaj instalacji: kominowy, szerokość: 90 cm
  • Liczba stopni regulacji mocy: 3 + 2 intensywny, funkcja Breeze, SilenceTech
  • Maks. wydajność (tryb intensywny): 750 m³/h
  • Wydajność pracy (max. /min. ): 500 / 270 m³/h
  • Odprowadzanie obwodowe zmniejsza zużycie energii i poziom hałasu
  • Możliwa praca w trybie wyciągu lub pochłaniacza, dołączony filtr węglowy
  • Wskaźnik nasycenia filtra tłuszczowego
  • Wskaźnik nasycenia filtra węglowego
  • Typ i liczba lamp okapu: przydymiony pasek LED, 1
  • Typ i numer filtru tłuszczowego: siatka aluminiowa, 2
  • Recyrkulacja: tak
  • Klasa efektywności oświetlenia: A
  • Wydajność (tryb intesywny) [m3/h]: 750
  • Wydajność (maks. ) [m3/h]: 500
  • Wydajność (min. ) [m3/h]: 270
  • Instalacja
  • Instalacja: kominowy
  • Min. odległość od powierzchni płyty elektrycznej [cm]: 50
  • Min. odległość od powierzchni płyty gazowej [cm]: 50
  • Średnica przewodu wentylacyjnego: 150
  • Waga netto [kg]: 23, 6
  • Wymagany bezpiecznik [A]: nie
  • Waga brutto [kg]: 33. 7
  • Wysokość opakowania [mm]: 705
  • Szerokość opakowania [mm]: 1015
  • Głębokość opakowania [mm]: 585
  • Zużycie energii
  • Roczne zużycie energii [kWh]: 39. 4
  • Klasa efektywności filtra tłuszczowego: D
  • Recyrkulacja maks. m3/h: 550
  • Recyrkulacja min. m3/h: 230
  • Poziom hałasu, tryb intensywny [db(A)]: 66
  • Maks. poziom hałasu [dB(A)]: 54
  • Min. poziom hałasu [dB(A)]: 43
  • Napięcie [V]: 230-240
  • Dane techniczne
  • Kod produktu (PNC): 942 051 418
  • Typ produktu: Okap
  • Wentylacja zewnętrza: tak
  • Liczba stopni regulacji mocy: 3 + 2 intensywny, funkcja Breeze, SilenceTech
  • Funkcja H2H: tak
  • Typ lampy: przydymiony pasek LED
  • Liczba lamp: 1
  • Filtry tłuszczowe: 2
  • Filtr węglowy: w zestawie
  • Typy filtrów węglowych: MCFB63
  • PNC filtrów węglowych: 902 980 212
  • Wymiary WxSzxG [mm]: 1260x896x456
  • Długość przewodu [m]: 1
  • Warstwy składowania: 4
  • Kod EAN: 7332543810017
  • Przypadki użycia biblioteki interfejsu użytkownika - An Azure Communication Services concept document | Microsoft LearnPrzejdź do głównej zawartości

    Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.

    Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.

    • Artykuł
    • Czas czytania: 10 min

    Użyj składników i złożonych w bibliotece interfejsu użytkownika Azure Communication Services, aby tworzyć środowiska rozmów i czatów w aplikacjach.

    W złożonych funkcjach rozmów i czatów jest wbudowana bezpośrednio i uwidoczniona podczas integracji złożonej z aplikacją. W składniku interfejsu użytkownika funkcje rozmów i czatów są udostępniane za pomocą kombinacji funkcji interfejsu użytkownika i podstawowych bibliotek stanowych. Aby w pełni wykorzystać te możliwości, zalecamy używanie składników interfejsu użytkownika z bibliotekami klienta wywołania stanowego i czatu.

    Uzyskaj więcej dokumentacji koncepcyjnej, przewodników Szybki start i przykładów w podręczniku biblioteki interfejsu użytkownika.

    Wywołanie przypadków użycia

    WarstwowyPrzypadki zastosowań
    Typy wywołańDołączanie do spotkania usługi Microsoft TeamsDołączanie wywołania Azure Communication Services przy użyciu identyfikatora grupyDołącz do pokoju Azure Communication ServicesUruchamianie wywołania wychodzącego do innego użytkownika Azure Communication ServicesRozpoczynanie połączenia wychodzącego na numer telefonuWspółdziałanie usługi TeamsDołącz do lobby połączeńWyświetlanie transkrypcji i transparentu alertu rejestrowaniaKontrolki wywołańWycisz i usuń wyciszenie połączeniaWłączanie i wyłączanie wideo podczas połączeniaWłączanie udostępniania ekranuKończ wywołanieGaleria uczestnikówPokaż uczestników zdalnych w siatceUdostępnianie podglądu wideo przez wywołanie użytkownika lokalnegoUdostępnianie domyślnych awatarów, gdy wideo jest wyłączonePokaż zawartość ekranu udostępnionego w galerii uczestnikówKonfiguracja wywołaniaZarządzanie urządzeniem mikrofonuZarządzanie urządzeniem aparatuZarządzanie urządzeniem mówiącymUdostępnianie lokalnej wersji zapoznawczej użytkownikowi w celu sprawdzenia wideoUczestnicyPokaż skład uczestnika

    Przypadki użycia czatu

    Typy czatówDołączanie do czatu konferencyjnego usługi Microsoft TeamsDołączanie do wątku czatu Azure Communication ServicesAkcje czatuWysyłanie wiadomości czatuOdbieranie wiadomości czatuZdarzenia czatuPokaż wskaźniki wpisywaniaPokaż potwierdzenie odczytuPokaż, kiedy uczestnik zostanie dodany lub usuniętyPokaż zmiany tytułu czatu

    Obsługiwane tożsamości

    Aby zainicjować złożony i uwierzytelnić się w usłudze, użytkownik musi mieć tożsamość Azure Communication Services. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Uwierzytelnianie do Azure Communication Services i Szybki start: tworzenie tokenów dostępu i zarządzanie nimi.

    Współdziałanie usługi Teams

    W przypadku scenariuszy współdziałania usługi Teams możesz użyć złożonych bibliotek interfejsu użytkownika, aby dodać użytkownika do spotkania usługi Teams za pośrednictwem usług Communication Services. Aby włączyć współdziałanie usługi Teams, użyj domyślnych funkcji w wywołaniu złożonym lub złożonym czacie albo użyj składników interfejsu użytkownika, aby utworzyć środowisko niestandardowe.

    Podczas dodawania połączeń i czatu do aplikacji ważne jest, aby pamiętać, że klient czatu nie może zostać zainicjowany, dopóki uczestnik nie zostanie przyjęty do połączenia. Po przyznaniu uczestnika klient czatu może zostać zainicjowany w celu dołączenia do wątku czatu spotkania. Wzorzec przedstawiono na poniższej ilustracji:

    Jeśli używasz składników interfejsu użytkownika do dostarczania środowisk współdziałania usługi Teams, zacznij od użycia przykładów biblioteki interfejsu użytkownika, aby utworzyć kluczowe elementy środowiska:

    • Przykład lobby. Przykładowe lobby, w którym uczestnik może czekać na zaproszenie.
    • Baner zgodności. Przykładowy baner pokazujący użytkownika, jeśli połączenie jest rejestrowane. io/communication-ui-library/? path=/story/examples-themes--teams" data-linktype="external">Motyw aplikacji Teams. Przykładowy motyw, który sprawia, że elementy biblioteki interfejsu użytkownika wyglądają jak microsoft Teams.
    • Dostosowywanie

      Użyj wzorców biblioteki interfejsu użytkownika, aby zmodyfikować składniki w celu dopasowania wyglądu i działania aplikacji. Dostosowywanie to kluczowa różnica między składnikami złożonymi i składnikami interfejsu użytkownika w usługach komunikacyjnych. Złożone mają mniej opcji dostosowywania dla prostszego środowiska integracji.

      W poniższej tabeli przedstawiono porównanie składników złożonych i składników interfejsu użytkownika w przypadku przypadków użycia dostosowywania:

      Przypadek użyciaKompozytySkładniki interfejsu użytkownikaKorzystanie z motywów opartych na języku FluentXTworzenie układu środowiskaModyfikowanie właściwości stylu za pomocą stylów CSSZastępowanie ikonModyfikowanie układu galerii uczestnikówModyfikowanie układu kontrolki wywołańWstrzykiwanie modeli danych w celu zmodyfikowania metadanych użytkownika

      Wgląd w informacje

      Architektura zarządzania stanem biblioteki interfejsu użytkownika jest oddzielona, dzięki czemu można uzyskać bezpośredni dostęp do stanowych połączeń i klientów czatów. Możesz podłączyć się do klienta stanowego, aby odczytać stan, obsługiwać zdarzenia i przesłonić zachowanie w celu przekazania do składników interfejsu użytkownika.

      W poniższej tabeli przedstawiono porównanie składników złożonych i składników interfejsu użytkownika w przypadku przypadków użycia możliwości obserwacji:

      Uzyskiwanie dostępu do połączenia i stanu klienta czatuUzyskiwanie dostępu do zdarzeń klienta i obsługa ichUzyskiwanie dostępu do zdarzeń interfejsu użytkownika i obsługa ich

      Zalecana architektura

      Inicjowanie składników złożonych i podstawowych przy użyciu tokenu dostępu Azure Communication Services. Ważne jest, aby uzyskać tokeny dostępu z usług komunikacyjnych za pośrednictwem zaufanej usługi, którą zarządzasz. com/pl-pl/azure/communication-services/quickstarts/access-tokens" data-linktype="relative-path">Szybki start: tworzenie tokenów dostępu i zarządzanie nimi oraz samouczek dotyczący zaufanej usługi.

      Biblioteki klienta rozmów i czatów muszą mieć kontekst połączenia lub czatu, do którego dołączają. Podobnie jak tokeny dostępu użytkowników, rozpowszechniaj kontekst dla klientów przy użyciu własnej zaufanej usługi.

      Poniższa tabela zawiera podsumowanie funkcji inicjowania i zarządzania zasobami, które są wymagane do dodania kontekstu do biblioteki klienta:

      Obowiązki firmy ContosoObowiązki dotyczące biblioteki interfejsu użytkownikaZapewnianie tokenu dostępu z platformy AzurePrzekazywanie dostarczonego tokenu dostępu w celu zainicjowania składnikówZapewnianie funkcji odświeżaniaOdświeżanie tokenu dostępu przy użyciu funkcji udostępnionej przez deweloperaPobieranie i przekazywanie informacji o dołączeniu do rozmowy lub czatuPrzekazywanie informacji o wywołaniu i czacie w celu zainicjowania składnikówPobieranie i przekazywanie informacji o użytkowniku dla dowolnego niestandardowego modelu danychPrzekazywanie niestandardowego modelu danych do składników w celu renderowania

      Obsługa platform

      SDKWindowsmacOSUbuntuLinuxAndroidiOSZestaw SDK interfejsu użytkownikaChrome*, Microsoft EdgeChrome*, Safari**Chrome*Safari**

      * Obsługiwana jest bieżąca wersja programu Chrome i dwie poprzednie wersje.

      ** Obsługiwane są wersje przeglądarki Safari w wersji 13. 1 lub nowszej. Wychodzące wideo dla systemu macOS w przeglądarce Safari nie jest jeszcze obsługiwane, ale jest obsługiwane w systemie iOS. Udostępnianie ekranu wychodzącego jest obsługiwane tylko w systemie iOS dla komputerów stacjonarnych.

      Ułatwienia dostępu

      Ułatwienia dostępu według projektu są zasadą produktów firmy Microsoft. Biblioteka interfejsu użytkownika jest zgodna z tą zasadą, a wszystkie składniki interfejsu użytkownika są w pełni dostępne.

      Lokalizacja

      Lokalizacja jest kluczem do tworzenia produktów dla użytkowników na całym świecie i osób mówiących w różnych językach. Biblioteka interfejsu użytkownika zapewnia domyślną obsługę niektórych języków i możliwości, w tym języków od prawej do lewej. Możesz udostępnić własne pliki lokalizacji do użycia z biblioteką interfejsu użytkownika.

      Użyj biblioteki CallComposite i ChatComposite w bibliotece interfejsu użytkownika Azure Communication Services, aby utworzyć środowiska wywołań w aplikacjach dla systemów iOS i Android. Korzystając z kilku wierszy kodu, można łatwo zintegrować całe połączenie i środowisko czatu w aplikacji. Złożone w usługach komunikacyjnych zarządzają całym cyklem życia rozmowy i czatu, od konfiguracji do momentu zakończenia rozmowy i czatu.

      Wywoływanie przypadków użycia

      Możesz użyć wywołania złożonego w usługach komunikacyjnych, aby utworzyć następujące przypadki użycia:

      Dołączanie wywołania przy użyciu identyfikatora grupyWłączanie dostosowywania awatara uczestnikaZarządzanie urządzeniem głośnikowym (przewodowym lub Bluetooth)Włączanie lub wyłączanie wideo podczas połączeniaWstrzymanie i wznowienie połączenia po przerwie dźwiękowej

      Współdziałanie usługi Teams

      W przypadku scenariuszy

      Na poniższej ilustracji przedstawiono przykład środowiska użytkownika przed dodaniu obiektu wywołującego do spotkania usługi Teams:

      Wyświetlanie udostępnionej zawartości

      Za pośrednictwem biblioteki interfejsu użytkownika dla platform natywnych dla urządzeń przenośnych uczestnicy połączeń mogą wyświetlać udostępnioną zawartość, gdy inni uczestnicy udostępniają ekrany podczas połączenia z usługą Teams. Uczestnik zdalny może używać gestów rozciągnięcia i szczypania w celu powiększenia lub powiększenia udostępnionej zawartości w wywołaniu.

      Tworzenie motywów

      Możesz użyć złożonego wywołania biblioteki interfejsu użytkownika dla systemów iOS i Android, aby utworzyć niestandardowy motyw środowiska wywołującego. Aby utworzyć środowisko platformy, przekaż zestaw kolorów motywów, jak pokazano w poniższej tabeli. com/pl-pl/azure/communication-services/how-tos/ui-library-sdk/theming" data-linktype="relative-path">Jak utworzyć motyw.

      Rozmiar ekranu

      Można dostosować Azure Communication Services wywołać złożony, aby dostosować rozmiar ekranu z 5 cali do rozmiaru tabletu. Użyj trybu podziału i trybu tabletu w zestawie wywołań, aby uzyskać dynamiczny układ listy uczestników, zapewnić przejrzystość widoku i skupić się na konwersacji.

      Tryb podziałuTryb tabletu

      Lokalizacja

      Lokalizacja jest kluczem do tworzenia produktów dla użytkowników na całym świecie i osób, które mówią w różnych językach. Biblioteka interfejsu użytkownika obsługuje 12 języków: angielski, hiszpański, francuski, niemiecki, włoski, japoński, koreański, holenderski, portugalski, rosyjski, turecki i chiński. Obsługuje również języki od prawej do lewej. com/pl-pl/azure/communication-services/how-tos/ui-library-sdk/localization" data-linktype="relative-path">Jak dodać lokalizację do aplikacji.

      Ułatwienia dostępu

      Ułatwienia dostępu to kluczowy element bibliotek wywołań. Możesz użyć czytnika zawartości ekranu, aby wprowadzić ważne ogłoszenia dotyczące stanu połączenia i zapewnić, że użytkownicy niedowidzący mogą skutecznie uczestniczyć podczas korzystania z aplikacji.

      Wyświetlanie iniekcji danych

      Użyj biblioteki interfejsu użytkownika dla platform natywnych dla urządzeń przenośnych, aby umożliwić uczestnikom lokalnym i zdalnym dostosowanie sposobu wyświetlania ich jako użytkowników w wywołaniu. Lokalny uczestnik może wybrać lokalny awatar, niestandardową nazwę wyświetlaną, tytuł nawigacji i podtytuł na ekranie Instalatora po rozpoczęciu połączenia. Użytkownik zdalny może utworzyć dostosowany awatar podczas dołączania do spotkania. com/pl-pl/azure/communication-services/how-tos/ui-library-sdk/data-model" data-linktype="relative-path">Jak dostosować widok przed spotkaniem.

      Ważne

      Ta funkcja Azure Communication Services jest obecnie dostępna w wersji zapoznawczej.

      Interfejsy API i zestawy SDK w wersji zapoznawczej są udostępniane bez umowy dotyczącej poziomu usług. Zalecamy, aby nie używać ich w przypadku obciążeń produkcyjnych. Niektóre funkcje mogą nie być obsługiwane lub mogą mieć ograniczone możliwości.

      Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z dodatkowymi warunkami użytkowania dla wersji zapoznawczych platformy Microsoft Azure.

      Typy rozmówWysyłanie wiadomości na czacieOdbieranie wiadomości na czaciePokazywanie potwierdzenia odczytuPokaż, kiedy uczestnik jest dodawany lub usuwany

      Elastyczność

      Element ChatComposite został zaprojektowany tak, aby pasował do różnych układów i widoków w aplikacji. Możesz na przykład umieścić czat w widoku nawigacji, widoku modalnym lub innym widoku. Dzięki ChatComposite temu użytkownik będzie miał bezproblemowe środowisko pracy.

      W widoku nawigacjiW widoku modalnym

      Aby zainicjować złożony i uwierzytelnić się w usłudze, użytkownik musi mieć tożsamość Azure Communication Services. com/pl-pl/azure/communication-services/concepts/authentication" data-linktype="relative-path">Uwierzytelnianie w Azure Communication Services i

      Inicjowanie złożonego przy użyciu tokenu dostępu Azure Communication Services. Ważne jest, aby uzyskać tokeny dostępu z Azure Communication Services za pośrednictwem zaufanej usługi, którą zarządzasz.

      Biblioteki klienta rozmów i czatów muszą mieć kontekst połączenia, do którego dołączają. Podobnie jak tokeny dostępu użytkowników, rozpowszechniaj kontekst do klientów przy użyciu własnej zaufanej usługi. Poniższa tabela zawiera podsumowanie funkcji inicjowania i zarządzania zasobami, które są wymagane do dodania kontekstu do biblioteki klienta:

      Podawanie tokenu dostępu z platformy AzureUdostępnianie funkcji refreshPobieranie i przekazywanie informacji o dołączeniu do rozmowy lub rozmowyPlatformaWersjeiOSiOS 14 i nowszeAndroidInterfejs API 21 lub nowszy

      Przewodnik rozwiązywania problemów

      W przypadku rozwiązywania problemów dotyczących połączeń głosowych lub wideo może zostać wyświetlony monit o podanie identyfikatora CallID; ten identyfikator służy do identyfikowania wywołań usług komunikacyjnych.

      Ten identyfikator CallID można pobrać za pośrednictwem paska akcji w dolnej części ekranu wywołania; Zobaczysz przycisk wielokropka; gdy użytkownik wykona akcję naciśnięcia, wybierz opcję "Udostępnij informacje diagnostyczne"; użytkownik będzie miał możliwość udostępniania informacji diagnostycznych, które będą wymagane do śledzenia wszelkich problemów przez zespół pomocy technicznej.

      Aby uzyskać dostęp programowy do identyfikatora CallID, zobacz "Jak programowo uzyskać informacje debugowania".

      Więcej informacji na temat wytycznych dotyczących rozwiązywania problemów można znaleźć na stronie "Rozwiązywanie problemów w Azure Communication Services".

      Ekran wywoływaniaMenu informacji diagnostycznychUdostępnij identyfikator callID

    Dodatkowe zasoby

    Podręcznik interfejsu użytkownika Aeg Dvk6981hr

    Bezpośredni link do pobrania Podręcznik interfejsu użytkownika Aeg Dvk6981hr

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Podręcznik interfejsu użytkownika Aeg Dvk6981hr