Specyfikacja, instalacja, obsługa, serwis i części zamienne Haier 21ta

Haier 21ta jest wysoce wydajną, wysokiej jakości lodówką, która oferuje zaawansowane funkcje i zrównoważony wygląd. Specyfikacja Haier 21ta obejmuje produkty w wielu różnych rozmiarach, w tym model o pojemności 595 litrów z dwoma lodówkami, model o pojemności 590 litrów z trzema lodówkami oraz model o pojemności 575 litrów z czterema lodówkami. Wszystkie modele posiadają wyświetlacz LCD, który umożliwia użytkownikom wyświetlanie temperatur w lodówkach. Instalacja Haier 21ta jest prosta i może być dokonana przez klienta. Obsługa Haier 21ta jest łatwa i intuicyjna dzięki możliwości jej regulacji za pomocą wyświetlacza LCD. Serwis i części zamienne Haier 21ta są dostępne za pośrednictwem sprzedawcy lub bezpośrednio od producenta.

Ostatnia aktualizacja: Specyfikacja, instalacja, obsługa, serwis i części zamienne Haier 21ta

Drogi Użytkowniku,

klikając przycisk „AKCEPTUJĘ”  zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.

Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.

Nie zgadzam się

  1. Podręcznik użytkownika programu Photoshop
  2. Wprowadzenie do programu Photoshop
    1. Dream it. Make it.
    2. Nowości w programie Photoshop
    3. Edytowanie pierwszego zdjęcia
    4. Tworzenie dokumentów
    5. Photoshop | Częste pytania
    6. Wymagania systemowe programu Photoshop
    7. Migracja ustawień predefiniowanych, operacji i ustawień
    8. Poznaj program Photoshop
  3. Program Photoshop a inne produkty i usługi firmy Adobe
    1. Korzystanie z kompozycji programu Illustrator w programie Photoshop
    2. Korzystanie z plików programu Photoshop w programie InDesign
    3. Materiały Substance 3D w programie Photoshop
    4. Program Photoshop a usługa Adobe Stock
    5. Używanie rozszerzenia Capture w programie Photoshop
    6. Biblioteki Creative Cloud
    7. Biblioteki Creative Cloud w programie Photoshop
    8. Używanie paska Touch Bar w programie Photoshop
    9. Siatka i linie pomocnicze
    10. Tworzenie operacji
    11. Cofanie i historia
    12. Photoshop na tablet iPad
      1. Photoshop na tablet iPad | Częste pytania
      2. Zapoznanie z przestrzenią roboczą
      3. Wymagania systemowe | Photoshop na tablet iPad
      4. Tworzenie, otwieranie i eksportowanie dokumentów
      5. Dodawanie zdjęć
      6. Korzystanie z warstw
      7. Rysowanie i malowanie przy użyciu pędzli
      8. Tworzenie zaznaczeń i dodawanie masek
      9. Retuszowanie kompozycji
      10. Korzystanie z warstw dopasowania
      11. Dopasowanie odcieni kompozytów przy użyciu krzywych
      12. Stosowanie przekształceń
      13. Kadrowanie i obracanie obrazów kompozytowych
      14. Obracanie, przesuwanie, powiększanie i zerowanie obszaru roboczego
      15. Korzystanie z warstw tekstowych
      16. Korzystanie z programów Photoshop i Lightroom
      17. Pobieranie brakujących czcionek w programie Photoshop na tablecie iPad
      18. Tekst w języku japońskim w programie Photoshop na tablecie iPad
      19. Zarządzanie ustawieniami aplikacji
      20. Skróty i gesty dotykowe
      21. Skróty klawiaturowe
      22. Edytowanie rozmiaru obrazu
      23. Nadawanie na żywo podczas tworzenia w programie Photoshop na tablecie iPad
      24. Retuszowanie niedoskonałości za pomocą narzędzia Pędzel korygujący
      25. Tworzenie pędzli w rozszerzeniu Capture i używanie ich w programie Photoshop
      26. Praca z plikami Camera Raw
      27. Tworzenie i używanie obiektów inteligentnych
      28. Modyfikowanie ekspozycji obrazów przy użyciu funkcji rozjaśniania i ściemniania
      29. Photoshop w Internecie (beta)
        1. Często zadawane pytania | Photoshop w Internecie (beta)
        2. Wprowadzenie do przestrzeni roboczej
        3. Wymagania systemowe | Photoshop w Internecie (beta)
        4. Skróty klawiaturowe | Photoshop w Internecie (beta)
        5. Obsługiwane typy plików | Photoshop w Internecie (beta)
        6. Otwieranie plików w chmurze i korzystanie z nich
        7. Współpraca z uczestnikami projektu
        8. Stosowanie ograniczonych zmian do plików w chmurze
        9. Pliki w chmurze
          1. Pliki w chmurze — Photoshop | Częste pytania
          2. Pliki w chmurze — Photoshop | Pytania dotyczące obiegów pracy
          3. Zarządzanie plikami w chmurze i korzystanie z nich w programie Photoshop
          4. Zwiększanie ilości przestrzeni dyskowej dla programu Photoshop
          5. Nie można utworzyć ani zapisać pliku w chmurze
          6. Rozwiązywanie błędów z plikami w chmurze programu Photoshop
          7. Zbieranie dzienników synchronizacji plików w chmurze
          8. Udostępnianie i wspólne edytowanie plików w chmurze
          9. Udostępnianie plików i komentowanie w aplikacji
          10. Przestrzeń robocza
            1. Podstawy pracy z przestrzenią roboczą
            2. Szybsza nauka dzięki panelowi Odkrywanie w programie Photoshop
            3. Galerie narzędzi
            4. Preferencje wydajności
            5. Korzystanie z narzędzi
            6. Gesty dotykowe
            7. Funkcje dotykowe i dostosowywanie obszarów roboczych
            8. Zapowiedzi technologii
            9. Metadane i uwagi
            10. Domyślne skróty klawiaturowe
            11. Umieszczanie obrazów programu Photoshop w innych aplikacjach
            12. Preferencje
            13. Miarki
            14. Pokazywanie i ukrywanie dodatków niedrukowanych
            15. Określanie kolumn dla obrazu
            16. Panele i menu
            17. Umieszczanie plików
            18. Rozmieszczanie elementów za pomocą przyciągania
            19. Określanie położenia przy użyciu narzędzia Miarka
            20. Ustawienia predefiniowane
            21. Dostosowywanie skrótów klawiszowych
            22. Projektowanie stron internetowych, materiałów ekranowych i aplikacji
              1. Photoshop dla projektantów
              2. Obszary kompozycji
              3. Podgląd urządzenia
              4. Kopiowanie kodu CSS z warstw
              5. Cięcie stron internetowych na plasterki
              6. Opcje HTML dotyczące plasterków
              7. Modyfikowanie układu plasterków
              8. Korzystanie z grafiki internetowej
              9. Tworzenie internetowych galerii zdjęć
              10. Podstawowe informacje o obrazie i kolorach
                1. Zmienianie rozmiarów obrazów
                2. Korzystanie z obrazów rastrowych i wektorowych
                3. Rozmiar a rozdzielczość obrazu
                4. Pozyskiwanie obrazów z aparatów fotograficznych i skanerów
                5. Tworzenie, otwieranie i importowanie obrazów
                6. Wyświetlanie obrazów
                7. Błąd nieprawidłowego znacznika JPEG | Otwieranie obrazów
                8. Wyświetlanie wielu obrazów
                9. Dostosowywanie próbników kolorów i próbek
                10. Obrazy HDR
                11. Dopasowywanie kolorów na obrazie
                12. Konwertowanie obrazów z jednego trybu kolorów na inny
                13. Tryby kolorów
                14. Wymazywanie części obrazu
                15. Tryby mieszania
                16. Wybieranie kolorów
                17. Dostosowywanie tablic kolorów indeksowanych
                18. Informacje o obrazie
                19. Filtry zniekształcania są niedostępne
                20. Informacje o kolorach
                21. Dopasowania kolorowe i monochromatyczne przy użyciu kanałów
                22. Wybieranie kolorów w panelach Kolor i Próbki
                23. Próbka
                24. Tryb kolorów (tryb obrazu)
                25. Poświata kolorowa
                26. Dodawanie warunkowej zmiany trybu do operacji
                27. Dodawanie próbek z arkuszy CSS HTML i plików SVG
                28. Głębia bitowa i preferencje
                29. Warstwy
                  1. Podstawy pracy z warstwami
                  2. Bezpieczna edycja
                  3. Tworzenie warstw i grup oraz zarządzanie nimi
                  4. Zaznaczanie, grupowanie i łączenie warstw
                  5. Umieszczanie obrazów w ramkach
                  6. Krycie warstw i mieszanie
                  7. Warstwy masek
                  8. Stosowanie filtrów inteligentnych
                  9. Kompozycje warstw
                  10. Przenoszenie, układanie i blokowanie warstw
                  11. Maskowanie warstw przy użyciu masek wektorowych
                  12. Zarządzanie warstwami i grupami
                  13. Efekty i style warstw
                  14. Edytowanie masek warstw
                  15. Wyodrębnianie zasobów
                  16. Odsłanianie warstw przy użyciu masek przycinających
                  17. Generowanie zasobów obrazów z warstw
                  18. Korzystanie z obiektów inteligentnych
                  19. Łączenie kilku obrazów w portret grupowy
                  20. Łączenie obrazów przy użyciu automatycznego mieszania warstw
                  21. Wyrównywanie i rozmieszczanie warstw
                  22. Wczytywanie zaznaczeń z warstwy lub obramowania maski warstw
                  23. Odcinanie w celu odkrycia zawartości innych warstw
                  24. Warstwa
                  25. Spłaszczanie
                  26. Obrazy kompozytowe
                  27. Tło
                  28. Zaznaczenia
                    1. Przestrzeń robocza zaznaczania i maskowania
                    2. Szybkie zaznaczanie
                    3. Podstawy zaznaczania
                    4. Zaznaczanie narzędziami do zaznaczania prostokątnego
                    5. Zaznaczanie przy użyciu narzędzi Lasso
                    6. Zaznaczanie zakresu kolorów na obrazie
                    7. Dopasowywanie zaznaczeń pikseli
                    8. Konwertowanie pomiędzy ścieżkami i krawędziami zaznaczenia
                    9. Podstawy stosowania kanałów
                    10. Przenoszenie, kopiowanie i usuwanie zaznaczonych pikseli
                    11. Tworzenie tymczasowej szybkiej maski
                    12. Zapisywanie zaznaczeń i masek kanału alfa
                    13. Zaznaczanie ostrych obszarów obrazu
                    14. Powielanie, dzielenie i scalanie kanałów
                    15. Obliczenia dotyczące kanałów
                    16. Zaznaczenie
                    17. Obwiednia
                    18. Dopasowywanie obrazów
                      1. Wypaczenie perspektywy
                      2. Redukcja rozmyć wywołanych potrząśnięciami aparatu
                      3. Przykłady użycia narzędzia Pędzel korygujący
                      4. Eksportowanie tablic wyszukiwania kolorów
                      5. Dopasowywanie ostrości i rozmycia obrazu
                      6. Omówienie dopasowań kolorów
                      7. Stosowanie dopasowania Jasność/Kontrast
                      8. Dopasowywanie szczegółów cieni i obszarów oświetlonych
                      9. Dopasowanie Poziomy
                      10. Dopasowywanie barwy i nasycenia
                      11. Dopasowanie jaskrawości
                      12. Dopasowywanie nasycenia koloru na obszarach obrazu
                      13. Szybkie dopasowania tonalne
                      14. Stosowanie do obrazów specjalnych efektów kolorów
                      15. Ulepszanie obrazu przy użyciu korekt balansu kolorów
                      16. Wyświetlanie histogramów i wartości pikseli
                      17. Kadrowanie i prostowanie zdjęć
                      18. Konwertowanie obrazów kolorowych na czarno-białe
                      19. Warstwy dopasowań i wypełnień
                      20. Dopasowywanie krzywych
                      21. Przygotowywanie obrazów do druku
                      22. Dopasowywanie kolorów i odcieni obrazu przy użyciu kroplomierzy Poziomy i Krzywe
                      23. Dopasowywanie ekspozycji i tonowania obrazu HDR
                      24. Filtr
                      25. Rozmycie
                      26. Rozjaśnianie lub ściemnianie obszarów obrazu
                      27. Dopasowania koloru selektywnego
                      28. Zastępowanie kolorów obiektu
                      29. Adobe Camera Raw
                        1. Wymagania systemowe wtyczki Camera Raw
                        2. Nowości we wtyczce Camera Raw
                        3. Wprowadzenie do wtyczki Camera Raw
                        4. Tworzenie obrazów panoramicznych
                        5. Obsługiwane obiektywy
                        6. Efekty winiety, ziarnu i usuwania zmętnienia atmosferycznego we wtyczce Camera Raw
                        7. Automatyczna korekcja perspektywy we wtyczce Camera Raw
                        8. Edytowanie z zachowaniem danych oryginału we wtyczce Camera Raw
                        9. Filtr promieniowy we wtyczce Camera Raw
                        10. Zarządzanie ustawieniami wtyczki Camera Raw
                        11. Otwieranie, przetwarzanie i zapisywanie obrazów we wtyczce Camera Raw
                        12. Naprawa obrazów za pomocą ulepszonego narzędzia Usuwanie plam we wtyczce Camera Raw
                        13. Obracanie, kadrowanie i dopasowywanie obrazów
                        14. Dopasowywanie renderowania koloru we wtyczce Camera Raw
                        15. Podsumowanie funkcji | Adobe Camera Raw | Wydania z 2018 r. com/pl/camera-raw/using/whats-new-acr-9-x. html">Podsumowanie nowych funkcji
                        16. Wersje procesu we wtyczce Camera Raw
                        17. Wprowadzanie lokalnych dopasowań we wtyczce Camera Raw
                        18. Naprawianie i przywracanie obrazów
                          1. Usuwanie obiektów ze zdjęć przy użyciu funkcji Wypełnij z uwzględnieniem zawartości
                          2. Uwzględniające zawartość narzędzia Łatka i Przesuwanie
                          3. Retuszowanie i naprawianie zdjęć
                          4. Korygowanie zniekształceń i szumu na obrazie
                          5. Podstawowe czynności pozwalające rozwiązać większość problemów
                          6. Przekształcenia obrazów
                            1. Przekształcanie obiektów
                            2. Dopasowywanie kadrowania, obrotów i obszaru roboczego
                            3. Tworzenie i edytowanie obrazów panoramicznych
                            4. Wypaczanie obrazów, kształtów i ścieżek
                            5. Punkt zbiegu
                            6. Korzystanie z filtra Formowanie
                            7. Skalowanie z uwzględnieniem zawartości
                            8. Przekształcanie obrazów, kształtów i ścieżek
                            9. Wypaczenie
                            10. Przekształcanie
                            11. Panorama
                            12. Rysowanie i malowanie
                              1. Malowanie wzorków symetrycznych
                              2. Rysowanie prostokątów i modyfikowanie opcji obrysu
                              3. Informacje o rysowaniu
                              4. Rysowanie i edytowanie kształtów
                              5. Narzędzia do malowania
                              6. Tworzenie i modyfikowanie pędzli
                              7. Dodawanie koloru do ścieżek
                              8. Edytowanie ścieżek
                              9. Malowanie za pomocą pędzla mieszającego
                              10. Pędzle predefiniowane
                              11. Gradienty
                              12. Interpolacja gradientów
                              13. Wypełnianie oraz obrysowywanie zaznaczeń, warstw i ścieżek
                              14. Rysowanie narzędziami Pióro
                              15. Tworzenie wzorków
                              16. Generowanie wzorku przy użyciu wtyczki Tworzenie wzorku
                              17. Zarządzanie ścieżkami
                              18. Zarządzanie bibliotekami i wzorkami predefiniowanymi
                              19. Rysowanie lub malowanie przy użyciu tabletów graficznych
                              20. Tworzenie pędzli z teksturami
                              21. Dodawanie dynamicznych elementów do pędzli
                              22. Gradient
                              23. Malowanie stylizowanych pociągnięć pędzlem przy użyciu narzędzia Artystyczny pędzel historii
                              24. Malowanie wzorkiem
                              25. Synchronizacja ustawień predefiniowanych między urządzeniami
                              26. Tekst
                                1. Dodawanie i edytowanie tekstu
                                2. Jednolity mechanizm tekstowy
                                3. Korzystanie z czcionek SVG OpenType
                                4. Formatowanie znaków
                                5. Formatowanie akapitów
                                6. Tworzenie efektów tekstowych
                                7. Edytowanie tekstu
                                8. Odstępy między wierszami i między znakami
                                9. Tekst arabski i hebrajski
                                10. Czcionki
                                11. Rozwiązanie problemów z czcionkami
                                12. Tekst azjatycki
                                13. Tworzenie tekstu
                                14. Błąd mechanizmu wyszukiwania w tekście podczas używania narzędzia do pisania w programie Photoshop | Windows 8
                                15. Wideo i animacja
                                  1. Edytowanie materiałów wideo w programie Photoshop
                                  2. Edytowanie warstw wideo i animacji
                                  3. Omówienie zagadnień dotyczących wideo i animacji
                                  4. Wyświetlanie podglądu wideo i animacji
                                  5. Malowanie klatek na warstwach wideo
                                  6. Importowanie plików wideo i sekwencji obrazów
                                  7. Tworzenie animacji poklatkowych
                                  8. Creative Cloud 3D Animation (zapowiedź)
                                  9. Tworzenie animacji z osią czasu
                                  10. Tworzenie obrazów do materiałów wideo
                                  11. Filtry i efekty
                                    1. Korzystanie z galerii rozmyć
                                    2. Podstawowe informacje dotyczące filtrów
                                    3. Dokumentacja efektów filtrów
                                    4. Dodawanie efektów świetlnych
                                    5. Korzystanie z filtra Adaptacyjny szeroki kąt
                                    6. Korzystanie z filtra Farba olejna
                                    7. Stosowanie określonych filtrów
                                    8. Smużenie obszarów obrazu
                                    9. Zapisywanie i eksportowanie
                                      1. Zapisywanie plików w programie Photoshop
                                      2. Eksportowanie plików w programie Photoshop
                                      3. Obsługiwane formaty plików
                                      4. Zapisywanie plików w formatach graficznych
                                      5. Przenoszenie projektów między programami Photoshop i Illustrator
                                      6. Zapisywanie i eksportowanie materiałów wideo i animacji
                                      7. Zapisywanie plików PDF
                                      8. Technologia ochrony praw autorskich Digimarc
                                      9. Drukowanie
                                        1. Drukowanie obiektów 3D
                                        2. Drukowanie w programie Photoshop
                                        3. Drukowanie z zastosowaniem zarządzania kolorami
                                        4. Stykówki i prezentacje PDF
                                        5. Drukowanie zdjęć w układzie pakietu obrazów
                                        6. Drukowanie kolorów dodatkowych
                                        7. Bichromia
                                        8. Profesjonalne drukowanie obrazów
                                        9. Poprawianie jakości wydruków w kolorze z programu Photoshop
                                        10. Rozwiązywanie problemów z drukowaniem | Photoshop
                                        11. Automatyzacja
                                          1. Tworzenie grafiki zależnej od danych
                                          2. Korzystanie ze skryptów
                                          3. Przetwarzanie wsadowe plików
                                          4. Odtwarzanie operacji i zarządzanie nimi
                                          5. Dodawanie operacji warunkowych
                                          6. Informacje o operacjach i panelu Operacje
                                          7. Nagrywanie narzędzi w operacjach
                                          8. Zestaw narzędzi do tworzenia wtyczek i skryptów interfejsu programu Photoshop
                                          9. Zarządzanie kolorami
                                            1. Omówienie zarządzania kolorami
                                            2. Utrzymywanie spójności kolorów
                                            3. Ustawienia kolorów
                                            4. Korzystanie z profilów kolorów
                                            5. Zarządzanie kolorami dokumentów przeznaczonych do wyświetlania w Internecie
                                            6. Zarządzanie kolorami w dokumentach podczas drukowania
                                            7. Zarządzanie kolorami w przypadku obrazów importowanych
                                            8. Próby kolorów
                                            9. Content Authenticity
                                              1. Informacje o poświadczeniach zawartości
                                              2. Identyfikacja i pochodzenie tokenów NFT
                                              3. Łączenie kont na potrzeby uznania udziału w pracy twórczej
                                              4. Grafika 3D i techniczne przetwarzanie obrazów
                                                1. Photoshop 3D | Często zadawane pytania dotyczące wycofanych funkcji 3D
                                                2. Malowanie 3D
                                                3. Ulepszenia panelu 3D | Photoshop
                                                4. Podstawowe pojęcia i narzędzia związane z grafiką 3D
                                                5. Renderowanie i zapisywanie grafiki 3D
                                                6. Tworzenie obiektów i animacji 3D
                                                7. Stosy obrazów
                                                8. Obieg pracy z grafiką 3D
                                                9. Pomiary
                                                10. Pliki DICOM
                                                11. Programy Photoshop i MATLAB
                                                12. Zliczanie obiektów na obrazie
                                                13. Łączenie i konwertowanie obiektów 3D
                                                14. Edytowanie tekstur 3D
                                                15. Ustawienia panelu 3D
                                                16.   Wycofanie funkcji 3D z programu Photoshop

                                                  Funkcje 3D w programie Photoshop zostaną usunięte w przyszłych aktualizacjach. Zachęcamy użytkowników funkcji 3D do korzystania z nowej kolekcji Adobe Substance 3D, która obejmuje nową generację narzędzi 3D firmy Adobe. Więcej informacji na temat wycofania funkcji 3D z programu Photoshop można znaleźć tutaj: Photoshop 3D | Często zadawane pytania dotyczące wycofanych funkcji 3D.

                                                  W przypadku programu Photoshop CS6 funkcje związane z grafiką 3D były dostępne tylko w wersji Photoshop Extended. Wszystkie funkcje programu Photoshop Extended są dostępne w programie Photoshop. Program Photoshop nie ma osobnej wersji Extended.

                                                  Omówienie plików 3D i sposobów ich wyświetlania

                                                  Program Photoshop umożliwia rozmieszczanieanimowanie modeli 3D, edytowanie tekstur i oświetleniaoraz udostępnia kilka trybów renderowania.

                                                  Pliki 3D zawierają następujące składniki:

                                                  Siatki

                                                  Siatki stanowią podstawową strukturę modelu 3D. Siatka jest zwykle wizualizowana jako szkielet zbudowany z tysięcy wielokątów. Model 3D zawsze ma co najmniej jedną siatkę. Może być złożony z wielu siatek. Program Photoshop umożliwia wyświetlanie siatek w różnych trybach renderowania i edytowanie każdej oddzielnie. Nie można zmieniać wielokątów w siatce, ale można zmieniać orientację siatki i przekształcać siatkę, skalując wzdłuż różnych osi. Korzystając z udostępnionych kształtów lub konwertując istniejące warstwy 2D, można również tworzyć własne siatki 3D. Zobacz Ustawienia siatki 3D.

                                                  Siatkę wielokątów modelu 3D można edytować tylko w programie do tworzenia grafiki 3D.

                                                  Materiały

                                                  Wygląd siatki jest (w całości lub w części) zależny od materiałów. Z siatką można skojarzyć jeden materiał lub kilka materiałów. Ostateczny wygląd materiału zależy od składników podrzędnych określanych jako mapy tekstur. Mapy tekstur są plikami obrazów 2D wpływającymi na cechy obrazu, na przykład kolor, wzorek, połyskliwość czy nierówności. Wygląd materiału w programie Photoshop można zdefiniować przy użyciu maksymalnie 9 różnych map tekstur. Zobacz Ustawienia materiałów 3D.

                                                  Światła

                                                  Dostępne typy świateł to: Światło nieskończone, Światło punktowe, Światło ze źródłem punktowym, a także Światła z obrazem, które „zawijają się” wokół sceny. Można przesuwać światła oraz dopasowywać kolory i intensywność istniejących świateł, a także dodawać nowe światła do sceny 3D. html#main-pars_heading_26" target="_blank">Ustawienia świateł 3D.

                                                  Program Photoshop może otwierać pliki w następujących formatach 3D: DAE (Collada), OBJ, 3DS, U3D i KMZ (Google Earth).

                                                  1. Wykonaj jedną z następujących czynności:

                                                    • Aby otworzyć plik 3D jako osobny dokument,wybierz polecenie Plik > Otwórz, a następnie wybierz plik.

                                                    • Aby dodać plik 3D jako warstwę w otwartym pliku, wybierz polecenie3D > Nowa warstwa z pliku 3D, a następnie wybierz plik 3D. Nowa warstwa przyjmuje wymiaryotwartego pliku; przedstawiony jest na niej model 3D widocznyna przezroczystym tle.

                                                  2. Wydajność 3D i preferencje wyświetlania

                                                    Wybierz polecenie Edycja > Preferencje > 3D (Windows)lub Photoshop > Preferencje 3D (macOS).

                                                    Aby uzyskać informację o dowolnej z opcji, zatrzymaj nad nią wskaźnik myszyi zapoznaj się z treścią sekcji Opis w dolnej części okna dialogowego.

                                                    Po wybraniu warstwy 3D aktywne stają się narzędzia związane z obiektami i kamerami 3D. Korzystając z narzędzi do manipulowania obiektami 3D, można zmieniać położenie modelu 3D i skalować go. Narzędzia do sterowania kamerą 3D pozwalają zmieniać widok sceny. Jeśli system obsługuje technologię OpenGL, można też manipulować modelami i kamerami 3D przy użyciu osi 3D. html#3d_axis_photoshop_extended">Korzystanie z osi 3D.

                                                    Narzędzia do manipulowania obiektami 3D umożliwiają obracanie, przenoszenie i skalowanie modelu. Podczas przekształcania modelu 3D widok kamery nie zmienia się.

                                                    Aby włączyć wyświetlanie wskazówek poszczególnych narzędzi 3D, wybierz polecenie Opcje panelu z menu panelu Informacje , a następnie zaznacz opcję Pokaż podpowiedzi narzędzi. Aby wyświetlić szczegółowe informacje dotyczące narzędzia w panelu Informacje, kliknij narzędzie i umieść kursor w oknie obrazu.

                                                    Narzędzia i opcje dotyczące obiektów 3D
                                                    A. Powrót do początkowego położenia obiektu B. Obrót C. Przetaczanie D. Panoramowanie E. Przesuwanie F. Skalowanie G. Menu Położenie H. Zapisanie bieżącego położenia I. Usunięcie bieżącego położenia J. Współrzędne położenia

                                                    Kliknij narzędzie do manipulowania obiektami 3D na panelu Narzędziai przytrzymaj przycisk myszy, aby wybrać jeden z typów narzędzi:

                                                    Aby ograniczyć działanie narzędzia Obrót, Panoramowanie, Przesuwanie lub Skalowaniedo jednego kierunku ruchu, przytrzymaj klawisz Shift.

                                                    Obrót

                                                    Aby obrócić model wokół jego osi X, przeciągnij w górę lub w dół.Aby obrócić model wokół jego osi Y, przeciągnij w bok. Aby przetoczyć model, przeciągnij kursor,przytrzymując klawisz Alt (Windows) lub Option (macOS).

                                                    Przetaczanie

                                                    Aby obrócić model wokół jego osi Z, przeciągnij w bok.

                                                    Panoramowanie

                                                    Przeciągaj kursor na boki, aby przesuwać model w poziomie;albo w górę i w dół, aby przesuwać go w pionie. Aby przesunąć w kierunku x/z, przeciągnij kursor,Przesuwaniealbo w górę lub w dół, aby przybliżyć go lub oddalić. Aby przesunąć w kierunku x/y, przeciągnij kursor,Skalowanie

                                                    Przeciągaj kursor w górę lub w dół, aby powiększyć lub zmniejszyć model. Aby skalowaćw kierunku z, przeciągnij kursor, przytrzymując klawisz Alt (Windows)lub Option (macOS).

                                                    Aby przywrócić pierwotny widok modelu, kliknij ikonę Wróć do początkowego położenia na pasku opcji.

                                                    Aby dopasować położenie, obrót lub skalę za pomocą określonych wartości,wprowadź je z prawej strony paska opcji.

                                                    Korzystając z narzędzi do sterowania kamerą 3D, można przesuwaćwidok kamery bez zmieniania położenia modelu 3D.

                                                    Aby włączyć wyświetlanie etykietek poszczególnych narzędzi 3D, wybierz polecenie Opcje panelu z menu panelu Informacje 

                                                    Narzędzia i opcje dotyczące kamer 3D
                                                    A. Powrót do początkowego położenia kamery B. Powiększanie G. Menu Widok H. Zapisanie bieżącego widoku kamery I. Usunięcie bieżącego widoku kamery J. Współrzędne położenia kamery

                                                    Kliknij narzędzie do sterowania kamerą 3D na panelu Narzędzia

                                                    Aby podczas korzystania z narzędzia Obracanie, Panoramowanielub Wodzenie zachować stały kierunek ruchu kursora, przytrzymuj klawisz Shift.

                                                    Przeciągaj, aby obracać kamerę w kierunku x lub y. Przytrzymując klawisz Alt (Windows)lub Option (macOS) przeciągnij kursor, aby przetoczyć kamerę.

                                                    Przeciągaj, aby uzyskać efekt toczenia.

                                                    Przeciągaj, aby wodzić kamerą w kierunku x lub y. Przytrzymując klawisz Alt (Windows)lub Option (macOS) przeciągnij kursor, aby wodzićw kierunku x lub z.

                                                    Przeciągaj, aby przesuwać kamerę (translacja względem osi z i obrót względem osi y). Aby przesuwać kameręw kierunku z/x, podczas przeciągania przytrzymuj wciśnięty klawisz Alt (Windows)Powiększanie

                                                    Przeciągaj, aby zmieniać wielkość pola widzenia kamery 3D. Maksymalnepole widzenia to 180.

                                                    Kamera perspektywiczna (tylko powiększanie)

                                                    Pozwala wyświetlić linie równoległe łączące się w punktach zbiegu.

                                                    Kamera ortogonalna (tylko powiększanie)

                                                    Linie równoległe są zachowywane bez efektu zbiegania. Powoduje wyświetlenie modeluw prawidłowej skali, bez żadnych zniekształceń perspektywy.

                                                    Głębia pola (tylko przy powiększeniu)

                                                    Umożliwia ustawienie głębi pola. Odległość określa, jak daleko od kamery znajduje się pole, na które jest ustawiona ostrość. Rozmycie powoduje, że pozostały obszary obrazu stają się słabo czytelne.

                                                    Animacja głębi pola umożliwia symulowanie efektów zmiany ogniskowej w kamerze.

                                                    Wartości liczbowe na pasku opcjiodpowiadają współrzędnym x, y i z kamery 3D. W celu dopasowania widoku kamery możnaręcznie edytować te wartości.

                                                    Zmiana lub tworzenie widoków kamery 3D

                                                    • Wybierz predefiniowany widok kamery z menu Widok.

                                                    We wszystkich predefiniowanych widokach kamery jest używane rzutowanie ortogonalne.

                                                  3. Aby dodać własny widok, umieść kamerę 3D w odpowiednim położeniu za pomocą narzędzi do sterowania kamerą 3D, a następnie kliknij przycisk Zapisz na pasku opcji.

                                                    Aby przywrócić domyślny widok kamery, wybierz narzędzie kamery 3D i kliknij na pasku opcji polecenie Powrót do początkowego położenia kamery .

                                                    Oś 3D wskazuje bieżącą orientacjęmodeli, kamer, świateł i siatek w przestrzeni 3D —względem osi X, Y i Z. Oś jest wyświetlana po wybraniu dowolnego narzędzia 3Di stanowi alternatywny mechanizm manipulacji zaznaczonym elementem.

                                                    Oś 3D z wybranym narzędziem Obracanie siatki
                                                    A. Wybrane narzędzie B. Minimalizowanie lub maksymalizowanie osi 3D C. Przesuwanie elementu wzdłuż osi D. Obracanie elementu E. Ściskanie lub wydłużanie elementu F. Zmienianie rozmiaru elementu

                                                    W celu wyświetlenia osi 3D należy włączyć technologię OpenGL. 

                                                    Pokazywanie lub ukrywanie osi 3D

                                                    • Wybierz polecenie Widok > Pokaż > Oś 3D.

                                                    Minimalizowanie, przywracanie, przesuwanielub zmienianie rozmiaru osi 3D

                                                    Umieść wskaźnik nad osią 3D,aby wyświetlić pasek sterowania.

                                                    • Aby przesunąć oś 3D,przeciągnij pasek sterowania.

                                                    • Aby ją zminimalizować, kliknij ikonę minimalizacji.

                                                    • Aby przywrócić normalny rozmiar, kliknij zminimalizowaną oś 3D.

                                                    • Aby zmienić rozmiar, przeciągnij ikonę powiększenia.

                                                    Przesuwanie, obracanielub skalowanie zaznaczonych elementów przy użyciu osi 3D

                                                    Aby użyć osi 3D, umieść wskaźnik myszynad elementem sterującym osi w celu podświetlenia go, a następnie przeciągnij:

                                                    Dostępne elementy sterujące osi różnią sięw zależności od bieżącego trybu edycji (obiekt, aparat, siatka lub światło).

                                                  4. Aby przesunąć zaznaczony element wzdłuż osi X, Y lub Z, podświetl stożkowy koniec jednej z tych osi. Następnie przeciągnij wzdłuż osi w dowolnym kierunku.

                                                  5. Aby obrócić element, kliknij zakrzywiony segment obrotu znajdujący się wewnątrz końca osi. Pojawi się żółty okrąg wskazujący płaszczyznę obrotu. Przeciągnij w prawo lub w lewo wokół środka osi 3D. Aby obracać precyzyjniej, odsuń kursor myszy od środka osi 3D.

                                                  6. Aby zmienić rozmiar elementu, przeciągnij środkowy sześcian osi 3D w górę lub w dół.

                                                  7. Aby ścisnąć lub wydłużyć element wzdłuż osi, przeciągnij jeden z kolorowych sześcianów przekształceń do środkowego sześcianu lub od niego.

                                                  8. Aby ograniczyć ruchy do płaszczyzny obiektu, umieść kursor myszy w miejscu przecięcia dwóch osi, blisko środkowego sześcianu. Między dwiema osiami pojawi się żółta ikona płaszczyzny. Przeciągnij w dowolnym kierunku. Można też uaktywnić ikonę płaszczyzny, umieszczając wskaźnik nad dolną częścią centralnego sześcianu.

                                                    Zaloguj się na swoje konto

                                                    Dzięki funkcji Sterowanie przełącznikami możesz zaznaczać rzeczy na ekranie, używając następujących metod:

                                                    • Skanowanie rzeczy: Fokus jest przenoszony (ręcznie lub automatycznie) między rzeczami do momentu zaznaczenia jednej z nich. Jest do domyślna metoda skanowania.

                                                    • Skanowanie punktów: Możesz wybierać rzeczy na ekranie, uściślając ich położenie za pomocą „celownika”.

                                                    • Śledzenie głowy: (na iPadach z Face ID) Możesz sterować ruchem wskaźnika na ekranie, poruszając głową. Możesz także wykonywać czynności, używając mimiki.

                                                    Po zaznaczeniu rzeczy możesz wybrać czynność (na przykład stuknięcie, przeciągnięcie lub zsunięcie palców) w menu skanera.

                                                    Korzystanie ze skanowania rzeczy

                                                    W przypadku skanowania rzeczy fokus jest przenoszony między rzeczami wyświetlanymi na ekranie.

                                                    1. W trybie Automatyczne możesz obserwować zmiany fokusu lub ich słuchać. W trybie Ręczne przeniesienie fokusu wymaga aktywowania czynności Przejdź do następnej rzeczy.

                                                    2. Gdy fokus znajduje się na żądanej rzeczy, aktywuj przełącznik Zaznacz rzecz.

                                                    3. Wybierz w menu skanera czynność, na przykład:

                                                      • Stuknij

                                                      • Gesty

                                                      • Przewiń

                                                      • Narzędzia multimediów

                                                      • Więcej (kropki na dole menu; aby wyświetlić więcej opcji)

                                                      • Początek (aby wrócić do ekranu początkowego)

                                                      • Urządzenie (aby użyć innych czynności dotyczących sprzętu)

                                                      • Ustawienia (aby zmienić zachowanie sterowania przełącznikami)

                                                      Czynności dostępne w menu skanera zależą od zaznaczonej rzeczy.

                                                    Aby zamknąć menu skanera bez wybierania czynności, aktywuj przełącznik, gdy oryginalna czynność jest wyróżniona, a wszystkie ikony w menu skanera są wyszarzone.

                                                    Korzystanie ze skanowania punktów

                                                    Skanowanie punktów pozwala wybierać rzeczy na ekranie, uściślając ich położenie za pomocą „celownika”.

                                                    1. Zaznacz rzecz, używając skanowania rzeczy.

                                                    2. W menu skanera wybierz Kursor sunący.

                                                    3. Aby ustawić pionowy „celownik”, wykonaj następujące czynności:

                                                      • Aktywuj przełącznik Zaznacz rzecz, gdy żądana rzecz znajdzie się w szerokim pionowym pasie skanowania.

                                                      • Aktywuj przełącznik ponownie, gdy żądana rzecz znajdzie się na wąskiej pionowej linii.

                                                    4. Powtórz te czynności dla „celownika” poziomego.

                                                    5. Wybierz czynność w menu skanera.

                                                    Aby powrócić do skanowania rzeczy, wybierz w menu skanera Tryb rzeczy.

                                                    Korzystanie ze śledzenia głowy

                                                    Na iPadach z Face ID możesz sterować ruchem wskaźnika na ekranie, poruszając głową.

                                                    1. Przejdź do Ustawień  i stuknij w Dostępność > Sterowanie przełącznikami > Śledzenie głowy.

                                                    2. Włącz Śledzenie głowy, a następnie wykonaj dowolne z następujących czynności:

                                                      • Przypisywanie czynności do mimiki: Wybierz czynności, które mają być wykonywane, gdy się uśmiechniesz, otworzysz usta, wystawisz język lub uniesiesz brwi.

                                                      • Wybieranie trybu śledzenia ruchów głowy: Stuknij w Tryb śledzenia, a następnie wybierz Zgodnie z kierunkiem twarzy, Gdy skierujesz twarz w stronę krawędzi lub Względem głowy.

                                                      • Zmienianie szybkości wskaźnika: Stuknij w  lub w .

Specyfikacja, instalacja, obsługa, serwis i części zamienne Haier 21ta

Bezpośredni link do pobrania Specyfikacja, instalacja, obsługa, serwis i części zamienne Haier 21ta

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Specyfikacja, instalacja, obsługa, serwis i części zamienne Haier 21ta